מועצה מקומית גדרה

ניצנים של הצלחה

16/11/2017
ניצנים של הצלחה

תיכון ניצנים במושבה גדרה זכה בפרס החינוך המחוזי

ניצנים של הצלחה: התיכון בניהולה של עליזה בז זכה בפרס החינוך המחוזי והוא אחד משלושה בתי הספר שנבחרו להיות מועמדים לפרס החינוך הארצי. חברי הוועדה התרשמו מהאווירה בבית הספר, משילוב הכוחות ומיצירת התנאים המתאמים להעצמת התלמידים. ראש המועצה יואל גמליאל: "הפרס הוא עוד עדות לכך שגדרה מובילה בחינוך"

הצלחה מרשימה לבית הספר ניצנים במושבה גדרה: התיכון בניהולה של עליזה בז זכה בפרס החינוך היוקרתי המחוזי, והוא אחד משלושה בתי הספר שנבחרו להיות מועמדים לפרס החינוך הארצי. מדובר בהוקרה על העשייה המרשימה בבית הספר, שמשלב תוכניות מותאמות אישית לתלמידים. 

מפקחת בית הספר הייתה זו שהמליצה על ניצנים כמועד לפרס, ולאחר סיור שערכו חברי הוועדה בבית הספר הם התרשמו לטובה מהאווירה לימודית, החינוך לערכים ופיתוח סביבות למידה מגוונות, המטפחות חוסן אישי וקבוצתי עם שימת דגש על למידה משמעותית. 

הצוות של ניצנים הראה כיצד הוא מאמין בכוחות ובכישורים של כל תלמיד, אינו מפסיק ללמוד כל אחד מתלמידיו על מנת לתת את המענה הנכון ביותר באופן אישי, תוך ליווי אינטנסיבי של המבוגרים המשמשים כמנטורים. כמו כן, מיישם את תוכנית המעורבות החברתית בצורה מיטבית, תוך הבטחת ליווי לתלמידים ויצירת תנאים להעצמה ולצמיחה. לצד הנתינה והמעורבות בקהילה, תלמידים ניגשים לבגרויות ואף מגיעים להישגים מרשימים.

ראש המועצה יואל גמליאל: "הפרס המחוזי הוא עוד עדות לכך שגדרה מובילה בחינוך, ואני מאמין שגם ברמה הארצית יעניקו לעליזה בז ולצוות שלה את הכבוד הראוי להם. ניצנים הוכיח שהקשבה לתלמידים, שילוב כוחות ואמונה, מביאים תוצאות מצוינות. אני גאה בהם".