מועצה מקומית גדרה

ביקור ב"רימונים"

23/05/2019
ביקור ב"רימונים"
חברי מנהלת החינוך בגדרה ביקרו בבית ספר "רימונים"

במהלך הביקור הוצגו לחברי המנהלת תוצרים של התלמידים בעקבות חקר המדעים, והושם דגש על היותו של "רימונים" בית ספר מקדם חשיבה יצירתית ושאיפה למצוינות
מנהלת אגף החינוך במועצה המקומית גדרה, בהובלת ראש המועצה יואל גמליאל,  ביקרה השבוע בבית הספר רימונים בהנהלת אילנה מידני. במהלך השנים האחרונות, כחלק מהתהליך האסטרטגי החינוכי ביישוב, מתקיימים ביקורי מנהלת החינוך בהובלת ראש המועצה יואל גמליאל אחת לשנה בכל בתי הספר במושבה, יחד עם אגף החינוך והפיקוח על בתי הספר. 

בביקור השתתפו ראש המועצה יואל גמליאל, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים הארצי גבי שמעון, מנהלת אגף החינוך ענת קוך, מתי פוליקר מפקחת בתי הספר היסודיים מטעם משרד החינוך, אביעד זיקרי יו"ר הנהגת ההורים היישובית, רויטל חבר יו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית, אילנה מידני מנהלת בית הספר וצוותי החינוך הבית ספריים.

הביקור התקיים בהובלתה של מנהלת בית הספר אילנה מידני יחד עם יועצת בית הספר, מורת שילוב תקשורת, רכזת מדעים, מורה לחינוך גופני ונציגים נוספים.

בתחילת הביקור קידם את הבאים ריקוד יוצא דופן של תלמידי ג' ו ד' בליווי מוזיקה. לאחר ההתכנסות מקהלת בית הספר ריגשה בשני שירים ישראליים. מיד לאחר מכן, פתחה מנהלת בית הספר, אילנה מידני, בדברים אודות בית הספר ואת כל התחומים הציגו תלמידי בית הספר משכבות שונות.

בביקור הוצג המיקוד על לימודי המדעים – נעשה תהליך חקר משמעותי בכל שכבות הגיל מעבר לתחום הלימוד הרגיל ובזיקה לחומרי הלימוד. זאת מכונה בבית הספר "רימונדע". כל זאת, תוך שילוב בין מדעים לטכנולוגיה. תלמידים משכבות שונות הציגו בצורה יוצאת דופן ומרתקת תוצרים שלהם בעקבות חקר המדעים. כמו כן, הציגו התלמידים לאורחים תחומים שונים של חשיבה יצירתית, מצוינות במתמטיקה, שיעור אנגלית חוויתי ועוד. מטרת הביקור נועדה ללמוד מקרוב על הצרכים של התלמידים.

ראש המועצה ציין את התוכניות המרשימות, המצליחות והמעמיקות המתקיימות בבית הספר ושנותנות מענה לכל הילדים ואמר כי. "שמחתי לסייר בבית ספר רימונים יחד עם חברי המינהלת, במהלך הביקור פגשתי תלמידים מוכשרים ונבונים שהציגו את התכניות החינוכיות השונות שפועלות בבית הספר. התרשמנו מתכניות מגוונות הכוללות מצוינות במתמטיקה, פיתוח חשיבה יצירתית, אנגלית חווייתית ועוד. בהזדמנות זו אני מבקש להודות למנהלת בית הספר, אילנה מידני, ולצוות החינוכי על הסיור המגוון, ולתלמידות ולתלמידים ששיתפו אותנו"