מועצה מקומית גדרה

ניקיון ואיכות חיים בגדרה

20/02/2019
ניקיון ואיכות חיים בגדרה

שומרים על הניקיון ואיכות חיים בגדרה


לצד קמפיין הסברה יחל גם נושא אכיפת תופעת צואת הכלבים בגדרה


תופעת צואת הכלבים הפכה בשנים האחרונות לאחד מהנושאים אשר מעסיקים רשויות רבות בכל הארץ. גם בגדרה תופעה זו מתרחבת ופוגעת באיכות חיי התושבים ובשמירה על הניקיון והסדר הציבורי ברחבי המושבה. הנהלת המועצה אשר ראתה את הנושא הזה כאחד מהנושאים החשובים והדחופים לטיפול כינסה את כל אנשי המקצוע והנהלת המועצה והחלו בהכנת תוכנית מקיפה ויסודית למיגור תופעת צואת הכלבים ברחובות המושבה.


מדובר בתכנית הכוללת הסברה רחבה בקרב בני הנוער ובמוסדות החינוך ועתידה להתקיים בקרב כל שכבות הגיל, לצד זה יושם דגש  לחשיפה של הסכנות והפגיעה באורח החיים בגדרה ובכללם סכנה בריאותית. כל אלו לצד אכיפה והתנהלות משמעתית כלפי בעלי הכלבים שלא ישמעו לכללי ההתנהגות החדשים. 

ראש המועצה, יואל גמליאל: "גדרה היא אחד מאותם מקומות שטוב ונעים לחיות בהם. יחד עם זאת, אני סמוך ובטוח כי בהתנהלות משותפת יחד ובשילוב כוחות נהיה מובילים גם בתחום זה. אנו נמשיך במאמצנו לפעול לשיפור איכות החיים למען כולנו".


חברת המועצה ענת טל המלווה את הפרוייקט למיגור התופעה: "אני קוראת לכל התושבים לשתף פעולה ולפעול יחד איתנו למיגור התופעה. אני בטוחה כי רק יחד נוכל להגיע לתוצאה הטובה ביותר כדי שכולנו נחיה בסביבה בריאה ובאיכות חיים גבוהה."