מועצה מקומית גדרה

האגודה למען החייל

11/12/2018
האגודה למען החייל
בס"ד


האגודה למען החייל קיבלה כרטיסים זוגיים למופע של עומר אדם שנתרמו באדיבותו של  מנכ"ל רשת ויקטורי אייל רביד

האגודה למען החייל בגדרה קיבלה לאחרונה כרטיסים זוגיים שנרתמו באדיבותו של מנכ"ל רשת ויקטורי, אייל רביד. הכרטיסים הם זוגיים ויחולקו דרך האגודה יחד למען החייל גדרה ללוחמים ולחיילי גדרה החוגגים  את  יום ההולדת בחודש דצמבר. ההופעה תתקיים ביום שני,  31/12/18, בשעה 20:00 בהיכל מנורה מבטחים בת"א .כל הקודם זוכה- עד גמר המלאי.


-----------------------------------------------

האגודה יחד למען החייל בגדרה חוגגת חנוכה לחיילי גדרה וגבעתי תחת הכותרת " מתוק בפה - ומאיר בלב"


חברי אינטראקט של מועדון רוטרי הבילויים הגיעו למשרד האגודה והכינו מארזים מתוקים ועמוסי ממתקים לחיילים.
ביום ראשון, 2/12/18 נר ראשון של חנוכה, חילקו מתנדבי האגודה את המארזים, תרומת חברת הבניה "בוני התיכון" הבונה בגדרה. במארזים, שחולקו בשלוש תחנות הסעה בגדרה, היו גם חנוכיות ונרות, כדי שלחיילים שלנו יהיה "מתוק בפה ואור בלב". כמו כן הגישו המתנדבים לחיילים שתייה קרה וכמובן - סופגנייה חמה ומתוקה תרומת בנק דיסקונט גדרה. 

ביום רביעי 05/12/18 הגיעו מתנדבי האגודה בגדרה לבסיס  פלחי"ק וחגגו עם החיילים הדלקת  נר רביעי של חנוכה. לחיילים חולקו חבילות ממתקים גדולות במגוון גדול. כמו כן קיבל כל לוחם גבעתי כובע גרב תרומת 'בית בכפר' גדרה, לקראת יציאתם בקרוב לרמת הגולן. מתנדבי האגודה טרחו והכינו שבקיה, ספינג', לביבות תפו"א ,עוגיות מיוחדות וכמובן סופגניות חמות. אלי קסנטיני משוק רחובות תרם פירות העונה ברוחב לב.

המתנדבים פינקו וחיבקו את חיילינו בהמון חום ,אהבה ושמחה וגרמו להם אושר רב. יו"ר האגודה יחד למען החייל גדרה יגאל גלסנר, אמר: "צריך שכל חייל ידע ויבין שבתוך תוכו דולק נר ואין נרו שלו כנר חברו. צריך שכל חייל יבין שעליו לעמול ולגלות את אור נרו ברבים, להדליקו לאבוקה גדולה". מפקד הפלחי"ק, אופיר, ערך טקס חלוקת  דרגות לחיילים הוסיף ואמר: "כשהנשמה מאירה, גם שמיים עוטי ערפל מפיקים אור נעים".

האגודה מברכת את ראש המועצה יואל גמליאל  במלאת 134 שנים להיווסדה  של המושבה גדרה  ומברכת את עובדי המועצה בחג חנוכה שמח על שיתוף הפעולה והתמיכה במהלך כל השנה למען חיילי הישוב- יישר כוח!