מועצה מקומית גדרה

כנס מוצלח לזוכים

18/01/2018
כנס מוצלח לזוכים
כנס מוצלח לזוכי פרוייקט מחיר למשתכן התקיים השבוע בגדרה

מאות זוכים בהגרלת מחיר למשתכן הגיעו לאולם אופק לכנס עדכון על הפרויקט, ושמעו פרטים חדשים על הדירה החדשה שלהם. 


כ-250 זוכים במחיר למשתכן בגדרה הגיעו ביום שני בערב למרכז אופק בגדרה וקיבלו עדכונים על התקדמות הפרויקט. על פי הדוברים, 90 אחוז מההכנות לתחילת העבודות כבר בוצעו וכעת לוחץ ראש המועצה להוציא לפועל את הפרויקטים. גם בוועדת הבנייה המקומית זמורה הבטיחו כי בקרוב יתקבלו כל ההיתרים להתחלת הבנייה. על פי הערכת נציג משרד השיכון אריאל זילברמן, תוך חודשיים יוכלו הזוכים לבחור דירות בפרויקטים השונים. 

הכנס המיוחד נועד לצורכי עדכון על התקדמות הפרויקט שיוביל את הזוכים אל הדירה המיוחלת. קשה היה שלא לחוש את ההתרגשות באולם, שהיה גדוש מפה לפה.

ראש המועצה היה הראשון לדבר. הוא סיפר לזוכים על המאמצים הרבים שמקיימת המועצה באמצעות מחלקותיה הרלוונטיות כדי לזרז את תהליכי הפרויקט ולהביא לביצועו בהקדם האפשרי. עוד הבהיר כי לא תהיה פשרה על איכות הבנייה. "אני שמח לראות כאן הרבה אנשים שבחרו את גדרה כמקום המגורים שלהם. זו עוד עדות לכך שגדרה פורחת, משגשגת והפכה ליעד אטרקטיבי", אמר גמליאל. "אנחנו כמועצה עושים ונעשה הכל כדי העבודות יתחילו בקרוב, וגם יואצו כדי לקצר לוחות זמנים שיאפשרו כניסה מהירה לבית החדש שלכם".

יו"ר ועדת זמורה, רון מוסקוביץ, אמר כי ראשי המושבה ירדו יחד איתו לפרטי פרטים בכל הקשור לפרויקט, מהרמה האדריכלית והתכנונית ועד הבטחה לשטחים ציבוריים. לנוכחים הוא גילה: "אני בעצמי רשמתי את בתי לפרויקט מחיר למשתכן. לצערי, היא לא זכתה, כך שזה אומר לכם הכל על דעתי האישית לגבי גדרה", אמר מוסקוביץ. 

נציג משרד השיכון אריאל זילברמן הוסיף: "גדרה היא אחד היעדים הכי מבוקשים בפרויקט מחיר למשתכן, וזה אומר הכל."

בסוף הכנס ענו החברות המבצעות את הפרויקט לשאלות הזוכים, ולחלקם אף נשארו לאחר מכן כדי לתת מידע לכל שואל באופן אישי.