מועצה מקומית גדרה

אירוע החסד שאיחד את המגזרים

22/12/2017
אירוע החסד שאיחד את המגזרים

נס חנוכה: אירוע החסד הענק שאיחד את כל המגזרים

בנר שני של חנוכה התקיימה מסיבת חנוכה מרגשת במיוחד לילדי 'עלה' גדרה, ביוזמתה של עמותת אבן ישראל. במסיבה התקבצו והשתתפו חרדים, דתיים לאומיים, וחילוניים רבים. גרשון לוי, אחד ההורים: "כנראה שמספיקים שני נרות קטנים כדי להצית אולם שלם"

נקודת האור של ימי החנוכה האירה במשך כמה שעות טובות גם את חייהם של ילדי 'עלה' גדרה, הסובלים ממגוון בעיות מורכבות, ואת חייהם של בני משפחותיהם החווים התמודדות יומיומית לא פשוטה בעקבות כך. 

תחת הכותרת: 'מאירים את ילדי גדרה', קיים ארגון 'אבן ישראל' המפעיל את פרויקט 'לתת מהלב' העוסק בסיוע לילדים מיוחדים, מסיבת חנוכה אשר כללה הדלקת נרות ע"י ילדי 'עלה', בליווי נגנים ואמנים, שירה וריקודים, חלוקת מתנות וסופגניות לכל הילדים, ועוד. 

הורי הילדים הודו להנהלת ומתנדבי 'אבן ישראל' על האירוע. לקראת סיום הערב, אמר גרשון לוי, שבנו היה בין החוגגים: "אנו, ההורים והאחים של הילדים המיוחדים הללו, חווים קשיים רבים כתוצאה מהמצב הלא פשוט של ילדינו. עיקר הקושי שלנו הוא לראות את הסבל שלהם, ולא ריבוי המשימות שמוטלות עלינו. וברגעים כאלה, כשהם כל כך מאושרים, אנחנו פשוט על גג העולם. ושוב – רק בגללם. וספציפית, הערב הזה, היה מיוחד במינו. כנראה ששני נרות קטנים יכולים להצית אולם שלם".  

מעבר לילדים עצמם, בני משפחותיהם, ואנשי עמותת 'אבן ישראל, השתתפו במסיבה ראש המועצה המקומית בגדרה מר יואל גמליאל, הרב שמעון רבינוביץ יו"ר כפר חב"ד, סמנכ"ל 'עלה' ויו"ר מועצת גוש עציון לשעבר משה סוויל, ואורחים רבים.  

יהודה יוסקוביץ', מנכ"ל אבן ישראל, חתם את האירוע בדברים הבאים: "אין דבר מופלא יותר מלהאיר את הלבבות של הילדים המתוקים האלו ובני משפחותיהם. ב"ה הצלחנו לגלות את האור הטמון בהם. אנו נמשיך ב"ה לקיים אירועים ומופעים לילדי 'עלה', ואנו מודים מקרב לב לכל צוות המתנדבים המסור שהגיע במיוחד כדי לשמח את הילדים ולרקוד אותך במשך שעות ארוכות".