מועצה מקומית גדרה

ליגת מאמאנט

21/12/2017
ליגת מאמאנט
ליגת מאמאנט ע"ש שיר כהן

פותחת את העונה השביעית בגדרה

מוצאי שבת האחרון היה חגיגי במיוחד באולם כצנלסון ע"ש שוש מייזל. באולם התכנסו האמהות המשתתפות בקבוצות ליגת מאמאנט ע"ש שיר כהן בגדרה יחד עם בני משפחותיהן. השנה נפתחות שמונה קבוצות – קבוצת גוונים, אוהל שלום, גוונים שיר, פינס, פינס סטאר, תיכונים, בילויים ורעות.

ערב פתיחת השנה של ליגת מאמאנט ע"ש שיר כהן החל במופע מקפיץ של להקת היפ-הופ מבית ספר למחול זמן תנועה במרכז אופק , לאחר מכן התקיימה פעילות ספורט משותפת לכולם עם המאמן עופר לוי מקבוצת NO LIMIT והדלקת נרות חגיגית במעמד ראש המועצה. בהמשך ברכו את הקבוצות לרגל הפתיחה ראש המועצה, מנהלת מרכז אופק, ליאת בן-גל, מנהלת מחלקת הספורט, אורלי כהן ויו"ר מאמאנט גדרה, נעמה קפלינסקי.

בהמשך התקיימו שני משחקים – במשחק הראשון שיחקה קבוצת גוונים מול קבוצת פינס סטאר, במשחק זה ניצחה קבוצת גוונים בתוצאה 2-0. משחק נוסף שהתקיים הוא של קבוצת הבילויים מול קבוצת התיכונים. במשחק זה ניצחה קבוצת התיכונים בתוצאה 2-0. כך או כך, בגדרה כל האמהות מנצחות ומהוות דוגמה לרוח ספורטיבית וקהילתית לילדיהן ולכלל הקהילה.

מהמועצה המקומית נמסר: "מרגש לראות כל פעם מחדש את האמהות על המגרש, מפגינות רוח ספורטיבית ומהוות דוגמה לילדיהן ולכלל הקהילה. אנו מאחלים לכולן שנה ספורטיבית ומוצלחת."