מועצה מקומית גדרה

ספרים, רבותיי, ספרים

13/12/2017
ספרים, רבותיי, ספרים
ספרים, רבותיי, ספרים 

ספרים ועוד בספריה העירונית גדרה

החודש הזה עמוס במיוחד בספריה העירונית בגדרה, חודש שהחל עם פינוק חדש לילדי הספריה, משחקי מגנטים חדשים שנמצאים בשביל הילדים ועם הצגות ושעת סיפור לכל ילד וילדה.  

כבכל יום רביעי, חודש דצמבר נפתח בתאטרון סיפור "המסע המופלא של כספיון ושקנאי", עיבוד לספריו האהובים של פאול קור בו יצאו הילדים, גילאי 3 ומעלה, למסע תאטרלי בעקבות כספיון הדג המוכר והאהוב. בראשון האחרון, רגע לפני חג החנוכה התקיימה סדנת סביבוני אוריגמי עם מירב זמיר ובהמשך השבוע, בתחילת חג החנוכה, נר ראשון ושני, התקיים תאטרון סיפור- "בארץ סין", עיבוד של שיר בחרוזים פרי עטה של לאה גולדברג בהצגת צלליות מוסיקלית וססגונית העושה שימוש בצלליות סיניות צבעוניות מרהיבות ,באביזרים סיניים וטכניקות תאורה ייחודיות וכן, מפגש בסיפור ויצירה "עיגול תעלול- מעשה בסביבון שובב", סיפור בהפעלה דינמית עם סביבוני ענק ברוח הסיפור ובהמשכו סדנת יצירה לעיצוב סביבונים ומתקן צילום.

ההפתעה המרכזית היא לכבוד יום ההולדת ה-133 של גדרה - ערב של סיפורים מרתקים ושירה בציבור עם נעה שרמן גולדפינגר , מורת דרך ילידת גדרה  והמוזיקאי אודי יאן , תושב גדרה. בתכנית : "הסיפורים שלא תמצאו בספרים"- איזו מתנה קיבל תושב גדרה מאחד ממלכי ערב? מי בנה את הטירה מהאגדות? איזה אציל אוסטרי התגורר במושבה?כל אלה ועוד סיפורים מרתקים מלווים בשירי ארץ ישראל היפים. אז בואו והצטרפו אלינו לחגיגת יום הולדת שמחה למושבה שלנו. יום ראשון, 17.12.17, בשעה 20.00 בספריה.

גם לאחר החג הספריה ממשיכה בפעילויות - ביום שני, 25.12 תתקיים סדנא עם ורד גור- כבשת הפלאים של נועה בשעה 17.00 וביום רביעי, 27.12 שעת סיפור "הדיג ודג הזהב" עם נועה שטרייפלר בשעה 17:30. 

תודה למנהלת הספריה, ליאת חתוכה, ולצוות הספריה על ההשקעה והפעילויות לכל המשפחה לעידוד קריאה בהנאה המתקיימות באופן קבוע בספריה.


כל הפעילויות בספריה הן בעלות של 20 ₪ בלבד למעט ערב הסיפורים של גדרה שהכניסה היא חופשית. יש להירשם מראש לפעילויות, פרטים נוספים בספריה 077-2080093