מועצה מקומית גדרה

"ואהבת לרעך כמוך"

13/12/2017
"ואהבת לרעך כמוך"

"ואהבת לרעך כמוך"

מסיבת תורה לשכבת ב' בבית ספר פינס

בבית ספר "פינס" בחרו השנה לחגוג את מסיבת התורה ברחבת בית הספר סביב הביטוי "ואהבת לרעך כמוך" בחיבור לערכים ולתרבות הישראלית. 

מסיבת קבלת התורה נערכה בשישי הקודם באווירה משפחתית ובעיצוב המרשים סביב שולחנות עגולים בלווי מארחות וסדרנים אשר תרם משמעותית לפתיחה מכובדת ומרשימה. ראש המועצה הגיע לאירוע ובירך את תלמידי והורי כיתות ב' ברגע מרגש זה.

הורי השכבה ספרו מחוויות מסיבת התורה "הטקס היה מושקע, מרגש, עם טקסטים ושירים רלוונטיים לילדים ברוח התרבות היהודית ישראלית. כל הורה השולח את ילדיו לחינוך הממלכתי יכול היה למצוא חיבור לתכנים ולהרגיש שקבלת התורה היא של כולנו.

הילדות והילדים  למדו ונהנו בחזרות למסיבה וכולנו שמענו בבתינו את השירים ואת הטקסטים וחשנו בהתרגשות הגדולה. 
ההשקעה שלכן ניכרה בתוכן ובחשיבה על כל הפרטים- סידורי ישיבה, סדרנים, שולחנות מקסימים , פרחים ועוד - כל אלו יצרו טקס מוקפד ומרגש עבור כולנו"
 

מנהלת בית הספר גלית אקריש מודה למחנכות כיתות ב' - אלמוגית, הילה, אסתי וסימה על תכנון מוקפד של טקס שהוביל לחווית למידה מרגשת המקשרת בין כל התלמידים ומאפשרת חיבור משמעותי ומיטבי לכל השותפים תלמידים והורים. תודה להורים על שיתוף הפעולה ודברי הברכה שנכתבו לאחר האירוע כהערכה למחנכות הכיתה על הובלת מסיבה מוקפדת וערכית.

צוות בית ספר "פינס" מאחל לתלמידים "שהמפגש עם ספר התורה ילווה בהנאה ובעניין, שדרכו תעשירו את עולמכם , תשכילו, תרחיבו אופקים, ותכירו את התרבות היהודית המאחדת והמייחדת אותנו כעם היהודי."