מועצה מקומית גדרה

שבוע המחנך תשע"ח בביה"ס רעות

13/12/2017
שבוע המחנך תשע"ח בביה"ס רעות

מוקירים את המורים

שבוע המחנך תשע"ח בביה"ס רעות

בבית ספר רעות מוקירים את פעילות הצוות שנעשית במסירות לאורך כל השנה. השנה הוחלט לציין את יום המורה במחווה נחמדה - פעילות של מאפרים מקצועיים. 

עוד השבוע, לכבוד יום זה, קיבלה כל מורה קיבלה מארז עוגיות אישי עם שוקולד ובהמשך, בהפסקה, נהנו המורות מארוחת בוקר עשירה ומעוררת תאבון מעשה ידי ההורים. זאת ועוד, בשלוש השעות הראשונות ההורים לימדו בכיתות במקום ההורים.

מנהלת בית הספר, מלי מורי: "יש שותפים רבים לעשייה החינוכית וההצלחה מותנית בכולם שעושים עבודה נפלאה, מטפחת ומעמיקה בכל בתחומים. לכם צוות חינוכי יקר שלי, מלוא הערכתי על עבודה מכל הלב והאכפתיות מכל תלמיד ותלמיד. נפלה בחלקי הזכות  לעבוד עם צוות כל כך נפלא, הנותן את כל כולו לעבודת החינוך.

תודה מיוחדת להילה כהן רכזת קהילתית בביה"ס, שהובילה יחד עם זמר היו"רית וההורים את שבוע המחנך. אנו גאים בכם ומודים  לכם  על כל העשייה בשבוע המחנך ובמהלך השנה. לכם הורים יקרים, הייתם לנו שותפים בכירים. רוב תודות על השותפות האמיתית.

תודה  מכל הלב לזמר היורית ,לשלמה הסגן ולהורים שסייעו להרים כל פרויקט ויוזמה בביה"ס לאורך כלהדרך. לעונג ולכבוד לנו לחלוק את המסע הזה ביחד, לכל אורך השנה בכלל ובשבוע המחנך בפרט."