מועצה מקומית גדרה

מצווה גדולה:

16/11/2017
מצווה גדולה:
מצווה גדולה:

החגיגה המרגשת של 28 בני ובנות מצווה מגדרה בכותל המערבי

עשרות ילדים מהמושבה יצאו לטקס מרשים ומיוחד ונהנו מהופעות, ארוחה כיד המלך ומתנות לצד תפילה סוחפת. ראש המועצה יואל גמליאל: "חוויה מעצימה"

28 בני ובנות מצווה חגגו בשבוע שעבר את האירוע המשמח בטקס מרשים ומרגש שהתקיים בירושלים. בני המצווה קיבלו טלית ותפילין כל אחד ובנות המצווה קיבלו שעוני יד. את החסות לאירוע, שמתקיים זה שני עשורים, העניקה עמותת ציונה צרפת בראשות מוריס פינטו. כמידי שנה, מגיע מוריס יחד עם חברי העמותה תוך רגישות יוצאת דופן, להשתתף ברגעים המיוחדים בחיי ילדינו, לחגוג בת ובר מצווה לעשרות ילדים מהישוב שידם אינה משגת ואין ביכולתם לחגוג ציון דרך משמעותי זה בחייהם. זאת ועוד, מוריס תורם מליוני שקלים לטובת סיוע למשפחות מעוטות יכולת במושבה. 
בתוך כך, בהמשך לביקור העמותה במושבה שהחל בלשכת ראש המועצה יואל גמליאל והמשיך בסיור, חגגו את בר ובת המצווה. 

בחודשים האחרונים נערכה המחלקה לשירותים חברתיים בהובלתה גילה זלקה לקראת האירוע המרגש. ההכנות כללו מפגשים עם בני המצווה והכנתם לעלייה לתורה, מפגשי הכנה עם ההורים, חלוקת תווי קנייה לרכישת בגדים חגיגיים ועוד.

את המסע החלו הילדים ומשפחותיהם בתפילה מרהיבה וחגיגית בכותל המערבי. לאחר כשעתיים יצאו באופן מרוכז לאולמי "לה בל" המפוארים שבירושלים, שם זכו לברכות מצד חברי כנסת, הופעות, שירה, ריקודים ולוליינות, חלוקת תעודות, סידורים וספרי תנ"ך למשתתפי האירוע, וארוחה עשירה וטעימה. על פניהם של הילדים והוריהם ניכרה ההתרגשות מהאירוע המשמעותי והחשוב, שהותיר בכולם טעם של עוד.

ראש המועצה יואל גמליאל בירך את העוסקים במלאכה ואת הילדים: "אירוע בר ובת מצווה הוא משמעותי ביותר עבור ילד או ילדה. הוא מסמל את כניסתם לעולם המצוות, ואני שמח שהם קיבלו חוויה מעצימה ונהנו. אני מודה לכל מי שתרם להצלחת האירוע".