מועצה מקומית גדרה

זה קלללללללל

09/11/2017
זה קלללללללל
זה קלללללללל:

האיש שהמציא את סטטיק ובן אל מגיע לגדרה

ג'ורדי (ירדן פלג) יגיע ב-13/11 למפגש מוזיקלי במרכז אופק ויספר על תהליך היצירה, השירים והסיפורים מאחורי הקלעים. הכניסה חופשית ומותנית ברישום מראש

המפיק המוזיקלי ג'ורדי (ירדן פלג), מי שעומד מאחורי ההצלחה הגדולה של הצמד סטטיק ובן אל יגיע ב-13/11 לגדרה למפגש מוזיקלי עם בני נוער. היוצר, המעבד והמוזיקאי, ידבר על עבודתו עם הצמד, יספר סיפורים מאחורי הקלעים ועל עולם המוזיקה המשתנה. 

פלג בן ה-30 נולד בקריית מוצקין והחל לעסוק במוזיקה בגיל 18. הוא בנה אולפן הקלטות בבית. במהלך השנים עבד עם אמנים שונים כמו סאבלימינל, ליאור נרקיס ואיזי. ב-2015 הפיק לרון נשר (סקיי) את השיר "#דוביגל" שבו התארחו סטטיק ובן אל. לאחר הצלחת השיר פנו סטטיק ובן אל לג'ורדי על מנת שיפיק להם שיר נוסף, וכך נוצר "ברבי" שהפך את השניים ללהיט. 

ערב מוזיקלי זה יתקיים בהובלת מחלקת הנוער בראשות חגית אמסלם, שאמרה: "אחרי קיץ עמוס פעילות עם השמות הכי חמים בארץ, אנחנו מזמינים את בני הנוער למפגש מוזיקלי מרתק עם ג'ורדי שיספר על תהליך היצירה, ישתף בסיפורים וכמובן בשירים".

ראש המועצה יואל גמליאל: "גדרה חושבת נוער זאת לא רק סיסמה, נמשיך להשקיע בבני הנוער במושבה, בבית שלהם, במגוון רבדים – פיתוח מנהיגות נוער, העשרות, אירועים, פעילויות, פיתוח כשרונות ועוד. מפגש זה הינו הצצה מאחורי הקלעים של הצלחת האמנים סטטיק ובן אל שניתן ללמוד ממנה".

הכניסה למפגש שיתקיים ב-13/11 בשעה 19:30 אולם מיכל במרכז אופק תהיה חופשית אך מותנית ברישום מראש בטלפון: 088594555