מועצה מקומית גדרה

מכבי שלנו:

01/11/2017
מכבי שלנו:

ערכים וקהילה - 80 שנה לתנועה 

כ-750 נערים ונערות מכיתות ג' עד יב', חניכי מכבי צעיר גדרה, פתחו שנה בטקס אש מרהיב

במוצאי שבת האחרון, 28.10.17,  ציין סניף גדרה של תנועת הנוער ה"מכבי הצעיר״ באופן רשמי את פתיחתה של שנת הפעילות תשע״ח בטקס מרגש שכלל מופע אש מרהיב.

זוהי מסורת בסניף הוותיק לפתוח את השנה במופע אש והשנה הוא היה מרגש ומרהיב עוד יותר בשל חגיגות 80 השנים לפעילותה של התנועה במושבה.

את הטקס תכננו ובנו בוגרי הסניף, נערים ונערות מגילאים 14 ועד 18 שאת רוב זמנם בשבועות האחרונים השקיעו בהצלחת האירוע, אלון דגן ואמיר סידס שדה תלמידי כיתה יב' וחניכי השכבה הבוגרת ניהלו את הטקס והיו אחראים עליו מתחילתו ועד סופו. 

הטקס כלל עשר כתובות אש עם משפטים וציורים מרשימים, כמו מסוק, נחש קוברה, ארמון ועוד. באירוע נכחו חניכי ובוגרי הסניף, הוריהם, ותיקי הסניף לדורותיו, ראש המועצה מר יואל גמליאל, סגן ומ"מ ראש המועצה דני דורון, חבר המועצה מחזיק תיק הנוער שלום אזרד, מנהלת מחלקת הנוער חגית אמסלם בן-לולו וצוות הנוער. 

ראש המועצה יואל גמליאל: "בני הנוער הנפלאים שלנו עמלו ימים רבים בהכנות לטקס הערב וזה מראה הרבה על הערכים, הנתינה והמסירות לתנועה, לחברים ולקהילה. התרגשתי לראות את ההשקעה הרבה בטקס הפתיחה ובכתובות האש. אנו מודים לכם על פועלכם ועשייתכם לאורך כל השנה. מאחל שתהיה זו שנה ברוכה ומהנה"
טקס אש. כתובת אש עם המילה: גדרה