מועצה מקומית גדרה

חינוך באוויר:

27/10/2017
חינוך באוויר:

שוחרי חיל האוויר בדרכא נתיבי נועם קיבלו את הכותפות

26/10/2017
נפתחה השנה השישית של שוחרי חיל האוויר בבית הספר, שבמסגרתו מגיעים התלמידים במדים ונהנים ממעטפת למידה שמכשירה אותם לשירות בחיל. ראש המועצה יואל גמליאל: "גאה בדור העתיד של המדינה והמושבה"


שוחרי חיל האוויר בקריית החינוך דרכא קיבלו את הכותפות בטקס השבעה מרגש שנערך בבית הספר בנוכחות ראש המועצה יואל גמליאל ומנהלת בית הספר אורית שלו. זו השנה השישית לקיומו של מסלול השוחרים של חיל האוויר בבית הספר. במסגרת המסלול מצטרפים תלמידים ותלמידות לשורות החיל לאחר תהליך קבלה מסודר, ואף מגיעים ללימודים עם מדים.

השוחרים לומדים 10 יחידות לימוד אלקטרוניקה לבגרות, יכולים להמשיך ללימודי הנדסאי בכיתות יג'-יד', ובהמשך משתלבים במערך הטכני של חיל האוויר. ההצטרפות למסלול היא בכיתה ט', והשוחרים נהנים ממעטפת של למידה, סיורי מורשת, פעילויות ערכיות מגוונות, בנוסף לעושר הקיים בבית הספר.

בטקס המרגש השתתפו גם רס"ר מוטי לוי מפקד המרחב חיל האויר, מנהלת אגף החינוך ענת קוך, מנהלת מרכז אופק ליאת והב בן-גל ומנהלת תכניות מניעה ביישוב גלית דניאל.

מנהלת בית הספר אורית שלו: "מסלול חיל האוויר בבית ספרנו מהווה המחשה לעיקרון המנחה אותנו במשימתנו החינוכית: השמיים הם הגבול, והדרך דרך ארץ!".

ראש המועצה יואל גמליאל: "אני גאה בכם על הבחירה הלא ברורה מאליו להצטרף למשפחת חיל האוויר. אתם דור העתיד של המדינה שלנו. כיתת השוחרים מצטרפת להצלחה ולמצוינות של בית הספר בהובלתה של אורית שלו יישר כוח".

חיילים בטקס חשיפת הכותפות