מועצה מקומית גדרה

60 אלף ספרים, 7,000 מנויים, עשרות פעילויות לגיל הרך ולמבוגרים

01/09/2017

60 אלף ספרים, 7,000 מנויים, עשרות פעילויות לגיל הרך ולמבוגרים

הספריה בגדרה מזמינה את התושבים להגיע

ויש גם קטלוג זמין און ליין ודף פייסבוק למידע נוסף

הספריה בגדרה מזמינה את קהל הקוראים ביישוב להגיע וליהנות מ-60 אלף ספרים שכוללים ספרות יפה לילדים, לנוער ולמבוגרים, ספרי עיון במגוון תחומי החיים ובמגוון שפות כמו עברית, אנגלית, צרפתית ורוסית. עלות הרישום היא עשרה שקלים לצורך הנפקת כרטיס מנוי (שאינו ניתן להעברה). עד כה רשומים כ-7,000 מנויים. 

דוברות המועצה: "הקניית ערכי הקריאה חשובה מהגיל הרך. ספר הוא דרך חיים עבור כל אחד, הוא פתח להשכלה ולידע נרחב. אנחנו גאים בספריה שלנו שמתואמת לכל דורש".

בספריה שהוקמה בשנת 1973 מתעדכנים כל הזמן ועושים מאמצים נרחבים לקלוע לטעמו של קהל הקוראים שמשתנה עם השנים. לפיכך, מקפידים לשדרג את האוסף כדי שיישאר עדכני ואיכותי. מנהלים המקום פועלים להגדלת אוסף הספרים הקוליים (ספרי שמע), הכנסת אפליקציית ISMARTLIB לשירות מינויי הספריה, שילוב סדנאות העשרה לילדים ונוער כמו סדנאות אוריגמי, קומיקס ועוד. פעולות לעידוד הקריאה בקרב תלמידי בתי הספר, בניית משחקיה של משחקי חשיבה ואתגר בהפעלת תלמידי מחויבות אישית.

כדי לחשוף את הגיל הרך לספרות, מתקיים בכל רביעי אחר הצהריים תיאטרון סיפור המותאם לגילאי שלוש ומעלה ובו מוצגים מגוון סיפורים על ידי שחקנים ומספרי סיפורים. 

עוד בספריה -  תלמידי תיכון שמגיעים לספריה במסגרת מחויבות אישית ומכוונים את הקוראים; מפגשים של מתנדבי תוכנית "קריאה בהנאה" לעידוד הקריאה בקרב תלמידי כיתות א'; מפגשים של  ארגון "רוטרי" בימי ראשון; מפגשי עמותת "עמך" בימי חמישי; מפגשי קבוצת AAA בימי ראשון; למבוגרים 

ייערכו סדנאות כתיבה ואירועי תרבות שכולליים מפגש עם סופרים, הרצאות ועוד.

בכניסה לספריה אף מוצגות תערוכות מתחלפות פרי עבודתם של אומנים הפועלים בגדרה בשיתוף פעולה עם דוד נאמן.

הספריה פתוחה בימים א'-ג', ה' בין השעות 10.00- 12:00 ובין השעות 15:00 - 18.30. יום ד' בין השעות 10.00 - 12:00  אחה"צ מתקיימות פעילויות שונות. יום ו' סגור.

קטלוג הספריה מקוון וזמין אונליין לכל המעוניין http://www.infocenters.co.il/gpl/
לספריה דף פייסבוק- מוזמנים להצטרף https://www.facebook.com/gedera.lib/