מועצה מקומית גדרה

גדרה מובילה בחינוך

17/10/2017
מכללת שלישי אקדמי: בואו להרחיב ידע עם מיטב המרצים

אקוטאליה, מיניות, סדר היום העולמי ובמזרח התיכון וגם הבנת תהליכים משפחתיים דרך אירועים היסטוריים, אלו הם רק חלק מהנושאים שמציעה מכללת שלישי אקדמי בגדרה לשנה הקרובה.

מכללת "שלישי אקדמי" במרכז אופק מזמינה אתכם להצטרף לשנת הלימודים הקרובה בהשתתפות מיטב המרצים. המקום מציע מפגש חוויתי, הרצאות עומק במגוון רחב של נושאים שנבנו במיוחד, ובעלות של 700 שקל לכל המפגשים או 40 שקלים בלבד למפגש בודד. "אני מברך על מתן האפשרות לכל תושב ותושבת להרחיב ידע ולהבין תהליכים המשפיעים על חיי היום יום שלנו, לעתים מבלי שנשים לב", אומר ראש המועצה יואל גמליאל.

בין היתר, יתקיימו הרצאות של פרופ' עוזי רבי על המזרח התיכון וממשל טראמפ בארצות הברית, דיויד ניסן שיספר על ארוטיקה וסקס כמכשירי קידום לפרסום, חזי פוזננסקי על האישה המודרנית באיראן של ימינו, רבקה חג'ג' על מאבק בין אחים במשפחה דרך סיפורם של קין והבל, גרי פאל על צפון קוריאה בעידן קים ג'ונג' און, יריב פלד על אקטואליה בסדר היום המדיני ועוד.

ההרצאות יתקיימו בין התאריכים 17/10 ועד 12/6, במועדים נוחים שיאפשרו לכל אחד להגיע ולטעום מהנושאים שעומדים על הפרק. ההרצאות ייערכו ב'אולם מיכל' במרכז אופק (ליד ביה"ח הרצפלד). 

לרשימת ההרצאות המלאה: http://www.gedera.org.il/?CategoryID=404