מועצה מקומית גדרה

גדרה מארחת את חיל האוויר

23/10/2017
גדרה מארחת את חיל האוויר
גדרה מארחת את חיילי חיל האוויר ״בעקבות הבילויים״ 
השבוע האגודה יחד למען החייל ומרכז אופק בגדרה אירחו את חיילי חיל האוויר הסמוך ביום תרבות

במסגרת יום תרבות והעשרה להכרת סביבת היחידה, הגיעו חיילי הבסיס לגדרה והתמקמו בגן ההיסטורי של גדרה, "גן ביל"ו".

לאחר ארוחת בוקר הצטרף  מדריך הסיור, זאב גונן, חבר  מועדון רוטרי הבילויים גדרה ונתן  הדרכה ראשונית על ההתחלה של מייסדי גדרה שהייתה לא קלה אבל הסיפורים מלאי תקווה. צוות מרכז אופק בראשות המנהלת ליאת והב בן גל הגיעו לשטח  לשיחה עם החיילים.

יו"ר האגודה למען החייל, יגאל גלסנר, בירך את החיילים והסגל הבסיס ואמר "סניף גדרה של האגודה למען החייל קיים כ-5 שנים ומחבק את החיילים במהלך כל השנה. הזכות לתת ולהעניק הינה זכות גדולה והיכולת לתת היא בזכות מתנדבי האגודה, בעלי לב רחב, המעניקים מזמנם וממרצם למען הפעילויות המקודשות".

הסיור נפתח בביקור "בבאר" ,שהיתה מקור המים היחיד של המושבה ולידו עוד מבנה חשוב והוא "היקב". משם המשיכו לגן הפסלים של יומה שגב ולאחר מכן למוזיאון לתולדות היישוב שכרגע במהלך שיפוצים לשימורו. משם המשיכו לרחוב הבילויים ההיסטורי ל"צריף הבילויים" אשר ליד בית הכנסת הגדול וההיסטורי, בית כנסת ישורון שבחצרו האחורית היה בית הספר הראשון.

סיום הסיור התקיים בחצר הבילויים. בסופו של הסיור "בעקבות הבילויים" התקיימה שיחת סיכום בו ציינו המפקדים והחיילים שמדובר במקום מקסים ומיוחד וציינו שנהנו מאוד. האגודה יחד למען החייל ,סניף גדרה חילקה שי לכול חייל וספינר.

ראש המועצה יואל גמליאל: "אני מודה למרכז אופק ולאגודה למען החייל על היוזמה וההירתמות למען חיילינו. מחמם את הלב לראות את ההתגייסות והעשייה למען החיילים. יישר כח" תודה לכל העוסקים במלאכה שלקחו חלק ביום זה.