מועצה מקומית גדרה

סיום שנת הפעילות

08/08/2022
סיום שנת הפעילות

חברי מועדון אקים גדרה ציינו ביום חמישי האחרון, את סיומה של שנת פעילות עשירה, פוריה ומוצלחת.

היה זה ערב שמח ומרגש במיוחד במסגרתו הוצגה תערוכה של ציורים ועבודות צבעוניות בעיסת נייר פרי כישרונם של חברי המועדון, בהדרכת קלייר גולדפרב, תושבת גדרה. חברי המועדון שרו ורקדו בהנחייתו של עודד שלאורך כל השנה העביר חוגי מוסיקה לחברי המועדון.

עדנה שחם, יו"ר אקים גדרה, העלתה על נס את השותפות עם הקהילה שבזכותה קורים הרבה טובים. הגב' סיגל פרץ-יהלומי, מנכ"לית אקים ישראל, שיבחה את הנהלת אקים גדרה, את עדנה שחם, מרים כהנוב, ורדה בן מרדכי, זוהר גווילי ואבישג ונו, נשים טובות שיודעות לחלום וגם להגשים חלומות לאנשים מיוחדים. ליאת והב-בן גל, מנכ"לית מרכז אופק הדגישה את החשיבות הרבה בכך שפעילות המועדון משולבת בפעילות מרכז אופק.

לקינוח, זכו הנוכחיםלטעימות מסדנת יוגה צחוק בניצוחה של ריקי-חן יהונתן, האחת והיחידה.

תודה גדולה לחגית מנצור, מנהלת המועדון שלאורך כל השנה, עושה את עבודתה בצנעה, באהבה, ברגישות ועם חיוך גדול.

באקים גדרה מסרו תודה גדולה ל"מובילק", "ויקטורי", "זול סטוק" ול"פוזיטיב" על תרומתם בערב זה וגם לנשים בקהילה שאפו עוגות נפלאות.

יואל גמליאל, ראש המועצה: "ארגון אקים הוא ארגון חשוב מאוד בתוך הפסיפס הישראלי. לכן אנחנו מידי שנה מחזקים את שיתוף הפעולה בין המועצה המקומית לבין הארגון מתוך הבנה שהוא חשוב ומשמעותי מאוד. אני רוצה לברך את העוסקים במלאכה, שיתוף הפעולה בין המועצה לבין אקים ימשיך להיות חזק ובריא".