מועצה מקומית גדרה

אלופי ואלופות הקריאה

15/06/2022
אלופי ואלופות הקריאה
אחרי שנתיים של הפסקה: 

חוזרים לפרגן לאלופי ואלופות הקריאה


המועצה המקומית גדרה בחרה השבוע את אלופי הקריאה לשנת תשפ"ב. הבחירה מורכבת מהמלצת הצוות החינוכי, מינוי בספריה ומספר הספרים שנקראו

תרבות הקריאה חוזרת למושבה: לאחר שנתיים של הפסקה, בשל מגפת הקורונה, השבוע התקיים אירוע הוקרה לאלופי הקריאה הצעירים של גדרה. האירוע התקיים ביום שלישי במטרה להמשיך ולעודד את תרבות הקריאה  ולומר כל הכבוד. 

כל אחד מהאלופים והאלופות הקריאה קיבל תעודה ושי מהספרייה. לאחר הטקס התקיים מופע מרהיב של ציור בחול עם האמנית שלי בן נון. זה המקום לציין כי השנה נבחרו ילדים שהצוות החינוכי של ביה"ס המליץ עליהם וכן ילדים שהם מנויים בספרייה ויש תיעוד על כמות הספרים הרבה שקראו במהלך השנה.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "כעם הספר, המעריך ומוקיר קריאה ולימוד, מחמם את הלב לראות את החיבור של הילדות והילדים המקסימים לעולם הספר. יישר כח!".

ואלה שמות אלופי הקריאה לשנת תשפ"ב: חדד שרה, אודלר אמילי, ויינשטין נווה, עמוס יונתן, בשארי נתנאל, בשארי שירה, גרינברג שקד, ברוס ידידה, ברוס אוריה, נחום רוני, נחום יעל, עטר אלרואי, מוסאי מעיין, גיא קנדיל, רום לבני, לירון זיני, אלון קראוס, ניצן פקטר, הילה כהן סקאלי, רואי אשל, טליה פישר, טליה סלמן, טליה יונה, אסף בלבן, איתן וונציאן, אריאל פרדה, רון שטילרמן, איתן נבו, שקד ניר, גיא כספי.