מועצה מקומית גדרה

מלגות לסטודנטים

07/06/2022
מלגות לסטודנטים

חלוקת מלגות לסטודנטים ולסטודנטיות במושבה 

בשבוע שעבר המועצה המקומית גדרה אירחה סטודנטים וסטודנטיות בני ובנות המושבה לחלוקת מלגות במעמד ראש המועצה, יואל גמליאל, ענת טל, חברת המועצה ומחזיקת תיק צעירים, ענת קוך, מנהלת אגף החינוך, גלית דניאל, אשר אמונה על הסטודנטים ומנהלת אגף חברה וקהילה במועצה. המפגש היה מרגש מאוד, הסטודנטים שיתפו בחוויית, הקשיים והאתגרים הכרוכים בלימודים אקדמאיים. מאוד לפגוש אותם, לשמוע מהם את החוויות מהלימודים, הקשיים והאתגרים הכרוכים בלימודים אקדמאים. 

גלית דניאל, מנהלת אגף חברה וקהילה במועצה: "הלימודים האקדמאים הם שלב חשוב מאוד בהתפתחות האישית והמקצועית, כאשר מטרה זו נפגשת עם תרומה לקהילה - ההצלחה היא בטוחה! הסטודנטים אשר זכו למלגה תרמו לקהילה רבות דרך פרויקטים ופעילויות שונות."

יואל גמליאל, ראש המועצה: "המלגה היא הסיוע הצנוע שאנו יכולים להעניק לבני ובנות המקום על מנת שיגשימו את חלומם. ברצוני להודות לגלית דניאל, מנהלת אגף קהילה וחברה במועצה - אשר עמלה ועומלת עבור הסטודנטים כל הזמן. לחברת המועצה ענת טל, על הסיוע והנחישות - על כך שלא וויתרה על שום סטודנט או סטודנטית בדרך לקבלת המלגה, ליו"ר מלגות וחבר המועצה אליאב מזגני ולשירן זנו, רכזת מעורבות חברתית. ההשכלה הגבוהה עוזרת לנו לחזק את היסודות בהווה ולבנות את העתיד. עלו והצליחו"