מועצה מקומית גדרה

נערכים לקיץ

11/05/2022
נערכים לקיץ

נערכים לקיץ

טיפול בעשביה, פינוי צמחיה והדברת מזיקים - המועצה המקומית גדרה נערכת לקיץ

במסגרת הכנת גדרה לעונה החמה, אגף שפ"ע מטפל בצמחיה ומנטר נקודות דגירת יתושים. יואל גמליאל, ראש המועצה: "כמדי שנה, בתקופה זו של חילופי העונות, המועצה המקומית נערכת בכל הכלים לעונה נעימה ובטוחה"

המועצה המקומית גדרה מבצעת בימים אלה עבודות מקיפות לניקוי השטחים הציבוריים כחלק מהיערכות מיטבית ויעילה לקראת העונה החמה והחופש הגדול. פעילות זו נועדה למזער סכנות שונות, למשל התלקחות של אש כתוצאה מעשבייה יבשה או נוכחות של מזיקים וזוחלים שעלולות לסכן חיים.

לצד פעילותה של המועצה, נקראים גם התושבים לגלות אחריות אישית ולדאוג להסרת מפגעים אפשריים על ידי מספר פעולות פשוטות: יש לנכש עשבייה יבשה ולגזום שיחים, כך שימנעו את גלישתם אל המרחב הציבורי. נושא זה נמצא באכיפה מוגברת במועצה ועל מנת להימנע מקנסות מיותרים יש לפעול כך בהקדם. 

בנוסף, מתבקשים בעלי החצרות לפנות פסולת וגרוטאות ולייבש מקורות מים עומדים, על מנת למנוע מפגעי יתושים, כמו יתוש הנמר האסיאתי שעלול לגרום להתפשטות קדחת הנילוס. במועצה המקומית גדרה מדגישים את חשיבות בהוצאת הגזם בהתאם לימי הפינוי כפי שמפורסמים באתר המועצה.

הפעילות המשולבת גם של המועצה וגם של התושבים חיונית לא רק להקפדה על תברואה בעונה החמה, אלא נועדה גם למנוע סכנות מיותרות, בעיקר כאשר תלמידי ביה"ס יצאו לחופש הגדול ויהיו נוכחים יותר מתמיד במרחבים הציבוריים או בחצרות הבתים.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "העונה החמה מתקרבת וכמדי שנה, בתקופה זו של חילופי העונות, אנו נערכים לעונה נעימה ובטוחה. תודה לצוות המועצה המקומית גדרה שעושה הכל על מנת לשמור על מרחב בטוח לרווחת התושבים ולמען המושבה ".