מועצה מקומית גדרה

חנוכאן (ועכשיו)

17/11/2021
חנוכאן (ועכשיו)
חנוכאן (ועכשיו)
המועצה המקומית גדרה מציעה מגוון אירועים ופעילויות לכל המשפחה בחג החנוכה הקרוב

המועצה מקומית גדרה בשיתוף מרכז אופק מזמינים את הציבור לשורה של אירועים לחנוכה תחת השם "חנוכאן", אירועי חנוכה קרוב לבית. 

את אירועי החג פותחת תזמורת החובבים של גדרה בניצוחו של מאסטרו אי-אן שו, התזמורת פועלת זו השנה השלישית והחלה את דרכה במיזם הבתים המוארים של מרכז אופק שם התגבש הגרעין של התזמורת ואם עד היום לא שמעתם אותם, אתם חייבים. הקונצרט הקרוב הנושא את השם "קונצרט חורף" תנגן התזמורת את היצירות: הציפורים מאת רספיגי, ריקודים רומניים מאת ברטוק ומוזיקה על פני המים וזיקוקים מלכותיים מאת הנדל. הקונצרט יתקיים ביום חמישי, 25/11 בשעה 20:00 ב'אולם מיכל', מרכז אופק – עלות: 30 ₪

ביום ראשון, שהוא גם הנר הראשון... תעלה במרכז אופק ההצגה "אלאדין", עיבוד של תיאטרון השעה הישראלי לסיפור המוכר והאהוב על אלדין, יסמין והג'יני כמובן. ההצגה במסגרת "מנויצ'יק", סדרת הצגות איכות לגילאי 4-8, ופתוחה גם לקהל הרחב במחיר מיוחד של 25 ₪.

יום שני 29/11, יום הולדתה ה-137 של גדרה הוא יום גדוש פעילות, סדנה בספרייה הציבורית (16:30, עלות 25 ₪), תהלוכת הלפידים המסורתית תצא ממרכז אופק והמועצה אל מגרש מכבי צעיר שם במעמד ראש המועצה, יואל גמליאל, יודלק הנר השני, ב-19:30 "צלילים וסיפורים" במוזיאון, חגיגות יום הולדת למושבה (עלות: 25 ₪). 

ביום שלישי, 30/11 נוער גדרה מוזמן להדלקת נר במרכז פיס לנוער, ולמחרת, יום רביעי 1/12ב-10:30 יופיעו באולם מיכל במרכז אופק, כוכבי ערוץ מאיר לילדים אסי ויהונתן במופע "סוד תיבת הנגינה". מלבד אסי ויהונתן המופע כולל גם מופע להטוטים מרהיב ולהקת ברייקדאנס שידאגו להרמת מצב הרוח, וכל הטוב הזה בעלות: 25 ₪. ביום רביעי בשעה 11:00 תתקיים הצגת ילדים:" מוצרט הקטן" בעלות של 30 ₪ בספרייה הציבורית. חמישי 2/12 בבוקר, לובשים את בגדי הספורט ומגיעים למגרשי הכדורסל בספורטק לאירוע "סטריטבול גדרה": טורניר כדורסל 3 על 3 שכבש את אמריקה מגיע לגדרה בחגיגה של אקשן ואדרנלין לכל הגילאים, ההרשמה מראש ויש גם פרסים שווים.

עוד באותו היום בספורטק, חנוכיית החסד הארוע המסורתי והמרגש בהובלת חב"ד גדרה, שמשלב את מצוות הדלקת נר של חנוכה ומעשה חסד באריזת חבילות למשפחות נזקקות. ב- ותחתום את היום ב17:30, כוכבת הקטנטנים שין שין עם תיאטרון הבובות שלה במופע מיוחד לחנוכה "הסופגנייה שהתגלגלה" (עלות 25 ₪, מומלץ להכין כרטיסים מראש). בשישי נועלים את נעלי הריצה ומתייצבים בנקודת הזינוק של מרוץ גדרה, האירוע המרכזי של חנוכה שמתקיים זו השנה הרביעית וסוחף אחריו מאות משתתפים מגדרה ומכל הארץ והפעם המרוץ בסימן "אהבת חינם", המרוץ יכלול שלושה מקצים תחרותים (2 ק"מ, 5 ק"מ ו-10 ק"מ) ושני מקצים עממיים (1.2 ק"מ ו-300 מ'), מוזמנים להשתתף באחד המקצים וכמובן לבוא לעודד.

ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. בראשון (5/12) בשעה 11:00, נר שמיני סדנת יצירה בספריה הציבורית (25 ₪). 

מוזמנים לקחת חלק באחת משלל פעילויות חנוכאן ולהגיע להדלקת נר מדי ערב ב-17:00, כל הפרטים באתר ובפייסבוק המועצה ומרכז אופק.
יואל גמליאל ראש המועצה: "בחג חנוכה הקרוב אנו מציעים מגוון פעילויות וארועים לכל המשפחה כאן, קרוב לבית. אני מזמין אתכן ואתכם להגיע ולהינות ממגוון האפשרויות הקיימות בגדרה. תודה לכל העוסקים במלאכה. חג חנוכה שמח"