מועצה מקומית גדרה

שנת הלימודים תשפ"ב

01/09/2021
שנת הלימודים תשפ"ב

שנת הלימודים תשפ"ב נפתחה בהצלחה בגדרה

כ-8,000 תלמידות ותלמידים פתחו בהצלחה את שנת הלימודים תשפ"ב בגדרה – 1480 ילדים ב-51 גני ילדים, 3,400 תלמידים ב-9 בתי ספר יסודיים ו- 3,200 תלמידים ב-5 תיכונים.
גם השנה, בצל הקורונה ובהתאם למתווה ולהנחיות משרד הבריאות, נפתחו בהתרגשות ובהצלחה שערי מוסדות החינוך לקבלת התלמידות והתלמידים. 


במהלך חודשי הקיץ, המועצה המקומית גדרה נערכה לקראת פתיחת שנת הלימודים, שכללה ביצוע שיפוצים ועבודות הכנה במוסדות חינוך לצד שיפור נראות מוסדות הלימוד שכלל צביעה, שיפוץ ושדרוג של כבישים הנמצאים בסמיכות למוסדות החינוך כולל מעברי החצייה ומפרצי "נשק וסע".

בנוסף, לאור הפערים שיצרה הקורונה, המהלך שנת הלימודים יינתן דגש על החלק הרגשי-חברתי, עם פעילויות שונות בתחום לצד דגש משמעותי על מיומנויות יסוד בעברית, מתמטיקה, אנגלית ומדעים – בין השאר במטרה לצמצם את הפערים שנוצרו משנת הלימודים שעברה. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "שנת הלימודים נפתחה בהתרגשות רבה בצורה מופתית ומסודרת. השנה פתחנו מעון יום חדש, גן תקשורת וכן, אנחנו בעיצומה של בניית תיכון לילדים עם צרכים מיוחדים. שנה זו, שנת תשפ"ב, מערכת החינוך נפתחת בסימן אהבת חינם וקבלת השונה, אני מאחל לתלמידות ולתלמידים, לצוותי החינוך והמנהלה ולהורים, שנת לימודים פורייה, בטוחה ומוצלחת"

ענת קוך, ראש אגף החינוך במועצה המקומית גדרה: "פתיחת שנה היא תמיד רגע מרגש עבור כולנו. לאחר היערכות מוקדמת לפתיחת שנה, שמחתי לראות את החזרה המרגשת והמסודרת למוסדות החינוך. גם השנה נמשיך לשים דגש על חינוך ערכי ואיכותי, נמשיך לשלב ידיים ולהוביל את תלמידינו להצלחה ולמצוינות. אני מאחלת לתלמידינו היקרים, לצוותי החינוך הנהדרים ולהורים המתרגשים שנת לימודים פורייה ומוצלחת"