מועצה מקומית גדרה

"מרכז דנה"

25/08/2021
"מרכז דנה"

"מרכז דנה" ע"ש דנה בן עובד ז"ל נחנך בשכונת "גולדה" בגדרה

השבוע נחנך "מרכז דנה" בשכונת גולדה בגדרה- מבנה רב תכליתי חדשני המשתרע על פני 400 מ"ר, שייתן מענה לחוגי מחול וספורט במסגרת פעילויות מרכז אופק במושבה

בערב חנוכת מרכז החוגים החדש, במעמד בני משפחת בן עובד וראש המועצה המקומית יואל גמליאל, היה קשה לעצור את הדמעות. הוחלט כי המרכז החדשני שהוקם בשכונת גולדה שבגדרה, ייקרא על שם דנה בן עובד ז"ל שהלכה השנה לעולמה בטרם עת לאחר מאבק במחלה קשה. מחול וספורט היו חלק מהותי ובלתי נפרד ממנה והחלטה לקרוא למרכז המחול והספורט על שמה מהווה את הגשמת חזונה לחינוך וערכים דרך המחול.

מבנה החוגים החדש נבנה כחלק מפועלה הנמרץ של המועצה המקומית גדרה בפיתוח שכונת גולדה שבמושבה. מדובר במבנה רב תכליתי הכולל שני אולמות מחול ברמת גימור גבוהה, אגף מנהלה, מרחב מוגן מרחבי, מלתחות ולובי מפואר תוך מתן דגש מיוחד לפיתוח השטח הסמוך למבנה שמשתלב יחדיו עם מתחם הספורטק הצמוד. המבנה הייחודי משתרע על פני כ-400 מ"ר וכולל חניה גדולה ומרווחת לכלל התושבים.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "ערב חנוכת "מרכז דנה" היה מרגש. דנה היתה בעלת מידות טובות, דמות שתמיד בלטה בסביבתה בשמחת החיים שלה. אהבתה הרבה של דנה למחול והחשיבות שלו עבורה היו ידועים לכולם. קביעת שמו של מרכז זה על שמה של דנה בן עובד ז"ל ימשיך את דרכה וחזונה לחינוך וערכים דרך המחול והספורט".