מועצה מקומית גדרה

מוקירים מכל הלב

21/07/2021
מוקירים מכל הלב

מוקירים מכל הלב

150 מתנדבות ומתנדבים פועלים בגדרה למען הקהילה בשגרה ובחירום

השבוע התקיים ערב מרגש להוקרת פועלם המרשים של כ-150 מתנדבות ומתנדבים למען הקהילה בגדרה

יואל גמליאל ראש המועצה: "אין ספק שהמתנדבות והמתנדבים הרבים מעידים על קהילת גדרה המתאפיינת בערכים של מעורבות חברתית גבוהה ודאגה לזולת ולסביבה. אני מודה באופן לכל אחת ואחד מהם על ההתגייסות לסייע בכל שעה ובכל מקום, אתם עמוד התווך של גדרה."


השבוע התקיים ערב הוקרה למתנדבות ולמתנדבים על עשייתם הברוכה, במעמד ראש המועצה יואל גמליאל, מעמד סגן ראש המועצה סהר רווח, חברת המועצה ענת טל, חברת המועצה גילי אפטר, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים שרה אורן צוותי המועצה ומרכז אופק. 

השנה ערב הוקרת פועלם של מתנדבי המושבה היה מרגש במיוחד שכן, בשנה וחצי האחרונות פעילותם למען הקהילה הן בשעת ההתמודדות עם הקורונה והן בשעת מבצע שומר חומות, היתה פעילות אינטנסיבית ועניפה במגוון תחומים למען הקהילה והמושבה. המתנדבות והמתנדבים נתנו מענה, סייעו רבות והיוו עמוד תווך של ממש למועצה המקומית גדרה.פעילותם של מאות מתנדבי המושבה הינה משמעותית, מקדמת תחומים רבים ומסייעת למועצה לעצב את קהילת גדרה בצורה איכותית ומובילה. 

ראש המועצה יואל גמליאל: "אין ספק שהמתנדבות והמתנדבים הרבים מעידים על קהילת גדרה המתאפיינת בערכים של מעורבות חברתית גבוהה ודאגה לזולת ולסביבה. אני מודה באופן לכל אחת ואחד מהם על ההתגייסות לסייע בכל שעה ובכל מקום, אתם עמוד התווך של גדרה." עוד הוסיף ראש המועצה "תודה לשרה אורן, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, לליאת בן גל, מנהלת מרכז אופק, לזיוית פור, רכזת המתנדבים במועצה, לדורית ברעם, רכזת המתנדבים במרכז אופק, ליסמין קירשן ולכל צוות מרכז אופק והמחלקה לשירותים חברתיים על הפקת ערב חשוב זה ועל העשייה הברוכה לאורך כל השנה"