מועצה מקומית גדרה

גדרה תורמת בחזרה לקהילה

24/06/2021
גדרה תורמת בחזרה לקהילה
גדרה תורמת בחזרה לקהילה

סמ"פ פלוגה ב' 202 בצנחנים אביתר זיתוני, הגיע בחמישי האחרון עם חייליו ליום התנדבות מרגש במועצה, גדרה בשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים וחברת המועצה גילי אפטר.
***
ראש המועצה, יואל גמליאל: "מרגש לראות שהערכים, החינוך והדרך ההתנדבותית שגדרה מקנה לילדי היישוב מלווים אותם בהמשך חייהם".

אביתר זיתוני, סמ"פ בצנחנים, בן היישוב, יזם יום התנדבות מיוחד של פלוגתו, פלוגה ב' 202, במועצה גדרה.
יחד עם המחלקה לשירותים חברתיים, העובדת הסוציאלית וחברת המועצה גילי אפטר, הגיעו בחמישי האחרון חיילי הפלוגה לביקור התנדבותי רגע לפני שיצאו לסוף השבוע בביתם.

במהלך היום, הגיעו החיילים למועצה וסייעו בצביעת בית של משפחה קשת יום וחילקו עוגיות לקשישים. פלוגת הצנחנים בהובלת הסמ"פ זיתוני, מנסים להגיע לכמה שיותר יישובים בארץ ולעזור לכמה שיותר קהילות ואזרחים בתחומים שונים כמו תרומת מזון, שיפוצים, חקלאות ועוד. 

אביתר זיתוני, סמ"פ פלוגה ב' 202 בצנחנים: "חשוב לנו לתת מעצמנו ולתרום חזרה לקהילה לא רק בפן הצבאי. אני גדלתי בגדרה ורציתי להביא את החיילים שלי לצד הפחות 'נוצץ' של המועצה ולסייע לאלו שצריכים את עזרתנו". 

אביתר הוא חלק ממשפחת זיתוני המוכרת במועצה גדרה בעיקר בזכות רוח ההתנדבות והפעילות הקהילתית רבת השנים של כל בני המשפחה החל מהשתתפות בתנועות נוער, דרך גיוס לשירות קרבי בצה"ל ועד להתנדבות בעמותות שונות. 

ראש המועצה, יואל גמליאל: "מרגש לראות שהערכים, החינוך והדרך ההתנדבותית שגדרה מקנה לילדי היישוב מלווים אותם בהמשך חייהם. תודה לפלוגה ב' 202 צנחנים, ולסמ"פ אביתר זיתוני היקר, תושב גדרה, על העשייה הברוכה למען הקהילה המועצה- יישר כוח! מחמם לי ולכל חברי המועצה את הלב לראות את ההתגייסות וההתנדבות של חיילי צה"ל הנהדרים שלנו למען הקהילה".