מועצה מקומית גדרה

גדרה קוראת:

21/06/2021
גדרה קוראת:
גדרה קוראת:

הפנינג 'שבוע הספר' התקיים בהצלחה רבה


השבוע התקיים הפנינג שוק ספרים ומשחקים בספריית גדרה לרגל חודש הקריאה

ראש המועצה, יואל גמליאל: " שמחתי לראות את ההיענות הרבה של משפחות בהפנינג שבוע הספר שהתקיים כחלק מעידוד וטיפוח תרבות הקריאה בגדרה".

לאחר העלייה הגדולה במנויים בספרייה הציבורית: במועצה גדרה מקיימים הפנינג מיוחד לבילוי עם כל המשפחה לכבוד 'חודש הקריאה' שמצוין בימים אלו בישראל. 

תושבות ותושבי גדרה, לא נתנו למגפת הקורונה לעצור אותם והמשיכו לשאול ולקרוא ספרים מהספרייה העירונית לאורך כל תקופת המגפה. כדי לענות על הביקוש הקימה הספרייה מערך שירות מרחוק שדרכו יכלו התושבים להמשיך להשאיל, לאסוף, להחליף ולהחזיר ספרים כבשגרה. 

השבוע, כאמור, התקיים הפנינג לרגל חודש הקריאה בספרייה הציבורית בגדרה. במרכז ההפנינג התקיים שוק ספרים ברוח ירוקה, בו נמכרו ספרי יד שנייה מהספרייה במחירים סמליים.  בנוסף, במסגרת ההפנינג התקיימו פינות יצירה להכנת סימניות ומשחקי שולחן ענקיים בסגנונות חשיבה, אתגר ובנייה עבור הילדים. 

ראש המועצה, יואל גמליאל: "אני שמח לראות את ההיענות הרבה של משפחות בהפנינג שבוע הספר שהתקיים כחלק מעידוד וטיפוח תרבות הקריאה בגדרה. אני מודה למנהלת הספרייה, ליאת חתוכה ולכל צוותה על טיפוח תרבות הקריאה בגדרה באמצעים מגוונים ונגישים לכל אחת ואחד".