מועצה מקומית גדרה

"יום השקל החינוכי"

01/06/2021
"יום השקל החינוכי"
"יום השקל החינוכי" התקיים בגדרה בסימן: הרחפנים של צה"ל

זאת השנה ה-8 בה מתקיים המיזם המחבר בין תלמידות ותלמידי בתי הספר לחיילות ולחיילי צה"ל ומלמד על ערך הנתינה והרעות

זאת כבר מסורת בגדרה – בשמונה השנים האחרונות, ביוזמת קרן ליב"י האגודה יחד למען החייל גדרה, אגף החינוך במועצת גדרה ומנהלי בתי הספר שרצו להביע את הערכתם ותודתם בתרומה נדיבה לחיילנו היקרים.

השנה הנושא של  יום השקל החינוכי שנבחר השנה בגדרה  - הרחפנים שנמצאים בשימוש צה"ל. במסגרת זו, התלמידות והתלמידים למדו על הפיתוחים הטכנולוגים בתחום, חקרו כיצד נעשה שימוש ברחפנים בצבא ואף הכינו דגם של רחפן צה"לי שיוענק במתנה לאחת היחידות.

למרות השנה המאתגרת, המשיכו בתי הספר לשמור על המסורת לתרום למען חיילי צה"ל, אשר במיוחד אחרי המבצע הצבאי 'שומר חומות', עלה הצורך בה.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני מודה לאגודה למען החייל, לאגף החינוך היישובי ולצוותי החינוך אשר נרתמו למיזם חשוב זה. תודה מיוחדת לתלמידות ולתלמידי גדרה על ההתגייסות לפעילות ערכית ומבורכת זו. אין ספק שפעילות זו מעידה על מעורבות הדדית ומחזקת את חוסנה של הקהילה "

יו"ר האגודה יגאל גלסנר: " השנה היו שותפים למיזם "יום השקל החינוכי" מספר בתי ספר בגדרה שרצו להביע את הערכתם ותודתם בתרומה נדיבה לחיילנו היקרים. כל תלמיד תרם כיד ה' הטובה עליו בסימן " ואהבתה לרעך כמוך" הכסף שנאסף משמש כל כולו ב-100% לרווחת חיילי גדרה. נתינה של שקל אחד מכל תלמיד מחזקת את ערך הנתינה והמסר הוא: "הנתינה מעשירה את הנותן ואת המקבל"."