מועצה מקומית גדרה

גדרה אומרת תודה

01/06/2021
גדרה אומרת תודה
גדרה אומרת תודה למתנדבי ומתנדבות המשמר האזרחי
 
ביום רביעי האחרון (26.5), התקיים  ערב הוקרה מיוחד למתנדבי ומתנדבות משטרת גדרה במעמד סגן מפקד תחנת יבנה, אפרים תשובה וראש המועצה, יואל גמליאל.
****
ראש המועצה, יואל גמליאל: "שיתוף הפעולה הצמוד בין גדרה למשטרה ומתנדביה הוא קריטי כדי שנוכל להמשיך להעניק לתושבים מעטפת ביטחונית חזקה".

ביום רביעי האחרון (26.5), התקיים בגדרה אירוע הוקרה מיוחד ל- 50 מתנדבי ומתנדבות משטרת גדרה במעמד ראש המועצה, יואל גמליאל וסגן מפקד תחנת יבנה, אפרים תשובה. 
במהלך הערב, הוענקו למתנדבות ולמתנדבים תעודות הוקרה וחלקם גם דרגות, על פעילותם המסורה למען תושבי גדרה בשגרה ובחירום.

בשנה החולפת, שהייתה מאתגרת במיוחד, מתנדבי המשטרה הבינו את המצוקה הכוללת והתגייסו באופן מלא לסיוע לתושבי ושוטרי גדרה במלחמה במגפת הקורונה. במאמץ ועבודה משותפת הצליחו המתנדבים, השוטרים וראש המועצה במשימה להוריד את גדרה ממועצה אדומה לירוקה ולמגר בה את התפשטות המגפה.

בשנים האחרונות, מתנדבי המשטרה מהווים כוח עזר משמעותי ובלתי נפרד מעבודת השוטרים ברחבי הארץ. במסגרת התנדבותם, הם מתגייסים למשטרה ועוברים הכשרה מקצועית על מנת שיוכלו לתפקד כשוטרים לכל דבר ועניין.
כעת המשטרה כבר החלה בתהליך גיוס מתנדבים ומתנדבות נוסף ועד כה גיוסו מעל ל- 15 מתנדבים מהמושבה, אשר זוכים לתמיכה וסיוע צמודים מראש המושבה, יואל גמליאל. 

מנהלת בסיס המתנדבים של גדרה, מירי בר: " אני מודה לראש המועצה, יואל גמליאל ולכל המתנדבים הנהדרים שלנו על העשייה הבלתי פוסקת בשנה לא פשוטה עבור כולנו. המתנדבים והמתנדבות הם האוויר לנשימה שלנו ואנו נקבל בזרועות פתוחות כל אזרח שיבחר להתנדב במשטרה"

ראש המועצה, יואל גמליאל: "אני מודה לכל המתנדבות והמתנדבים בפיקודה של מנהלת בסיס המתנדבים של גדרה, מירי בר, על פעילות ענפה וחשובה למען המושבה גדרה ותושביה. שיתוף הפעולה הצמוד בין המועצה למשטרה ומתנדביה הוא קריטי כדי שנוכל להמשיך להעניק לתושבי גדרה מעטפת ביטחונית חזקה. תודה לבני וסיגל ביטון על האירוח הנעים של ערב זה בחצר ביתם".