מועצה מקומית גדרה

פתיחת מרכז הצעירים

01/06/2021
פתיחת מרכז הצעירים
ערב פתיחת מרכז הצעירים Young  גדרה 

המרכז החדש ייתן מענה כולל לצעירים בגילאי 35-18  ויאפשר את מימוש הפוטנציאל האישי בתחומי השכלה, פסיכומטרי, תעסוקה, ייעוץ פיננסי, תרבות ופנאי. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "הצעירים הם העתיד של גדרה. אני מתרגש לחנוך את מרכז הצעירים החדש נאשר נועד לתת מענה והכוונה להמשך דרכם המקצועית והאישית ולהעניק להם את הכלים להגשמת שאיפותיהם"



בהתרגשות גדולה, השבוע נפתח רשמית הבית של הצעירים בגדרה, one stop shop לכל מה שמעניין את הצעירים. ערב הפתיחה התקיים במעמד ראש המועצה יואל גמליאל, חברת המועצה מחזיקת תיק הצעירים ענת טל, חבר המועצה אסף דרבה, חבר המועצה אליאב מזגני, חבר המועצה מורן דהרי, חברת המועצה גילי אפטר, נציג המשרד לשיוויון חברתי אלירן ביטן, הרב בני קרניאל, תושבות ותושבים.


כחלק מהמהלך לפתיחתו, פורסם שאלון למיפוי צרכים של צעירי גדרה למענה מותאם ומיטבי במגוון תחומים שיקדמו ויכוונו להצלחה ולמיצוי האפשרויות העומדות בפניהם. בתוך כך, המרכז החדש נועד לספק מענה לצרכים רבים ומגוונים של אוכלוסיית הצעירים, משמש כפלטפורמה לקידום חיי הפרט והקהילה של הצעירים בגדרה ומאפשר את מימוש הפוטנציאל האישי, הן ע"י שיפור ופיתוח מיומנויות אישיות והן ע"י פיתוח שירותים תומכים. 

במסגרת הפעילויות של מרכז Young Gedera מוענקים שירותי ייעוץ אישי ומגוון פעילויות הכוללות סדנאות לבחירת מקצוע, סדנאות לחיפוש עבודה, קורסי פסיכומטרי, השלמת בגרויות, קורסי יזמות, קבוצות מנהיגות, קבוצות התנדבות, קורסי העשרה, הכוונה למלגות, קורסי מחשבים, קורסי אנגלית ועוד המותאמים לצרכי הצעירים.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "הצעירים הם העתיד של גדרה. אני מתרגש במעמד פתיחת מרכז הצעירים החדש אשר נועד לתת מענה והכוונה להמשך דרכם המקצועית והאישית ולהעניק להם את הכלים לצמיחה ולהצלחה. אני מודה למנהלת תכניות מניעה והסברה ומרכז הצעירים, גלית דניאל, ולצוות המרכז – נאור, שירן, אבי, עדי ואלמוג - על הפעילות העניפה ועל ערב הפתיחה המכובד"