מועצה מקומית גדרה

מזרקים נגד אלרגיה

25/04/2021
מזרקים נגד אלרגיה


גדרה ציידה את כלל מוסדות החינוך במזרקים נגד אלרגיה והחלה בהטמעת המזרקים גם במבני ציבור ובתנועות הנוער

כבר בתחילת שנת הלימודים הותקנו בכל מוסדות החינוך בגדרה עמדות  מצילות חיים של מזרקי אפינפרין. השלב השני, הצבת עמדות בכלל מבני הציבור ביישוב כולל ציוד תנועות הנוער. ראש המועצה יואל גמליאל: "בטיחות ילדינו היא מעל הכל. נעשה כל שניתן על מנת להעניק להם סביבה מוגנת ובטוחה"

בתחילת שנת הלימודים האחרונה, שנת תשפ"א, המועצה המקומית גדרה פעלה להתקנת עמדות מזרקי אפינפרין מצילות חיים לסובלים מאלרגיות בכל מוסדות החינוך - מעונות היום, גני ילדים, בתי ספר יסודיים ובתי ספר תיכוניים.

זאת ועוד, אגף החינוך וכלל מוסדות החינוך עוסקים במהלך השנה בהגברת המודעות לכל נושאי האלרגיות מסכנות חיים של תלמידים. בגני ילדים מסויימים יש איסור על הכנסת מזונות אשר יכולים להיות מסוכנים לילדים ובזכות שיתוף הפורה של ההורים וצוותי החינוך אנו שומרים על בריאותם של התלמידים. צוותי החינוך של גני הילדים ובתי הספר יעברו רענון והדרכות נוספות בנושאי אלרגיות והשימוש במזרקים.

בתוך כך, ראש המועצה יואל גמליאל הנחה את גורמי המקצוע להציב עמדות מזרקים גם בכל מבני הציבור בישוב וכן, לצייד את תנועות הנוער.

ראש המועצה יואל גמליאל: "בטיחות ילדינו היא מעל הכל. נעשה כל שניתן על מנת להעניק להם סביבה מוגנת ובטוחה. אני מודה לכל השותפים"