מועצה מקומית גדרה

מחווה מרגשת

17/02/2021
מחווה מרגשת

מחווה מרגשת לזכרה של המחנכת האהובה אלמוגית יולס ז"ל


אנשי הצוות החינוכי בבית הספר "פינס" בו חינכה במשך 27 שנים הכינו וחילקו ערכת "משחקים של פעם" לכל תלמידי בית הספר בביתם, לאור תפיסת המחנכת המנוחה שדגלה בשילוב של משחק, יצירה והוראה

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "המחשבה שהושקעה בפעילות המיוחדת והערך המשפחתי שהיא טומנת בחובה מהווים את מה שהופך את גדרה למושבה עם קהילה חזקה"

מחווה מרגשת לכבוד יום המשפחה לזכר המחנכת הוותיקה שהלכה לעולמה: הצוות החינוכי בבית הספר "פינס" קיים פעילות מיוחדת לזכרה של אלמוגית יולס ז"ל, מחנכת כיתות א' וב' בבית הספר במשך 27 שנים, שהלכה לעולמה לפני שבועיים. במסגרת הפעילות שנערכה לרגל יום המשפחה ונקראה "בוקר בהרכב חסר", התכנסו המורות והמורים ברחבת בית הספר והכינו ערכות משחק מיוחדות להן קראו "משחקים של פעם". יולס ז"ל האמינה כי למידה טובה מגיעה שילוב של התנסות במשחק, יצירה והוראה.

לאחר מכן, יצאו אנשי הצוות החינוכי של בית הספר בהובלתה של המנהלת גלית אקריש אל בתי התלמידים והפתיעו כל אחד מהתלמידים עם תיק אישי משלו לכבוד יום המשפחה.

מנהלת בית ספר פינס, גלית אקריש: "התרגשתי מהעוצמה של הצוות החינוכי ומכוחה של הקהילה שלנו, קהילת "פינס". הצוות החינוכי התגייס במלואו לציין בוקר "יום המשפחה" בהרכב חסר לזכרה  של המחנכת אלמוגית יולס ז"ל. אלמוגית השאירה חותם חינוכי ערכי בבית הספר וחינכה דורות של תלמידים. אלמוגית ז"ל תחסר לכולנו תלמידים, הורים וצוות חינוכי."

מנהלת אגף החינוך, ענת קוך: "לכתה של אלמוגית יולס ז"ל היכה את כולנו בתדהמה. אלמוגית חינכה דורות של ילדים במסירות ובאהבה תוך שימת לב לכל ילד וילדה. אני מברכת על יוזמת בית הספר שהעניקה לילדינו טעימה מערכיה ודרכיה ללמידה חווייתית ויצירתית."

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אלמוגית יולס ז"ל הייתה מחנכת אהובה ומוערכת שחינכה דורות של תלמידים שעשו את צעדיהם הראשונים בבית הספר בהוראתה. קהילת גדרה המומה וכואבת את לכתה, היא תחסר מאד. התרגשתי לשמוע על המחווה המרגשת שארגנו לה אנשי הצוות החינוכי שעבדו לצדה. המחשבה שהושקעה בפעילות המיוחדת והערך המשפחתי שהיא טומנת בחובה מהווים את מה שהופך את גדרה למושבה עם קהילה חזקה".