מועצה מקומית גדרה

הוכרזו הזוכים בחידון

12/01/2021
הוכרזו הזוכים בחידון

הוכרזו הזוכים בחידון החינוך הגופני של התיכון החדש



החידון התקיים בזום בקרב תלמידי ולתלמידות שכבה ז' ושכבות ח' וט' והתבסס על נושאי הלימוד מתחילת שנת הלימודים

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "איכות החיים מתחילה בחינוך איכותי, ואנו בגדרה שמים על כך דגש"

הוכרזו הזוכים בחידון החינוך הגופני לתלמידי ותלמידות שכבות ז', ח' וט' בבית הספר התיכון החדש למדעי הרפואה, החינוך הגופני והתקשורת. החידון, אותו ריכזו אנשי צוות החינוך הגופני של בית הספר, שירז לוי וצחי חמיש ושנערך בזום, התקיים במבנה של שאלון והתבסס על כל נושאי הלימוד אליהם נחשפו תלמידי בית הספר מאז התחילה שנת הלימודים, כאשר תלמידי בית הספר הפגינו ידע רב בנושאים השונים. 

אל המקומות הראשונים בשכבות ח' וט' הגיעו לירן כהן, תלמיד כיתה ח' שזכה במקום הראשון. אלה הילל, תלמידת כיתה ט', זכתה במקום השני ודורון שלמה, גם הוא תלמיד כיתה ט', זכה במקום השלישי. אל המקומות הראשונים בשכבה ז' הגיעו ירין חנינא שזכה במקום הראשון, נוי נעמה שזכתה במקום השני ועמית דיין שזכה במקום השלישי. הזוכים במקומות הראשונים יזכו לפרסים על הישגיהם.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "כבר בשנתו הראשונה של בית הספר החדש, ניתן לראות את הטמעת נושא אורח החיים הבריא בקרב תלמידות ותלמידי חטיבת הביניים על אף האתגרים הקיימים בימים אלה.  איכות החיים מתחילה בחינוך איכותי, ואנו בגדרה שמים על כך דגש. אני מברך על היוזמה היצירתית של מנהל בית הספר, יהושפט הלוי וצוותו, ברכות לזוכים".