מועצה מקומית גדרה

ביקור בטייסת הינשופים

05/01/2021
ביקור בטייסת הינשופים
צוות מורי התיכון למדעי הרפואה, חינוך גופני ותקשורת ערך ביקור בטייסת הינשופים


צוות מורי התיכון ערך ביקור לפני הסגר במסגרת פיתוח מקצועי ושמעו מהטייסים המארחים על האתגרים, פתרון בעיות ושימור רמה גבוהה של ביצוע

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "אני סמוך ובטוח כי עם רוח כזו ותחושת השליחות הנלווית אליה – צפויות לנו עוד הצלחות רבות"


רגע לפני הסגר, במסגרת הפיתוח המקצועי של צוות התיכון החדש למדעי הרפואה, יצא צוות ההוראה לסיור לימודי בטייסת הינשופים. נושא הסיור היה מצוינות כדרך חיים. הסיור נקבע מתוך תפיסה מקצועית של שותפויות משמעותיות כחלק מתהליכי הלמידה בבית הספר. במפגש שמעו המורים מצוות הטייסת על האתגרים, פתרון בעיות והצורך להיות כל העת ברמת הביצוע הגבוהה ביותר. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "משמח לראות כי צוות המורים בתיכון למדעי הרפואה הולך ומתגבש, תוך ספיגה של ערכי מצוינות, אותם יש להטמיע גם בקרב התלמידים. גדרה היא מובילת חינוך וכבר מספר שנים רצופות נתוני הזכאות לבגרות בקרב דור העתיד שלנו מרשימים ביותר. אני סמוך ובטוח כי עם רוח כזו ותחושת השליחות הנלווית אליה – צפויות לנו עוד הצלחות רבות. תודה למנהל בית הספר, יהושפט הלוי על הובלת בית הספר לעתיד של מצויינות". 

בית הספר התיכון החדש מתמקד במדעי הרפואה, חינוך גופני ותקשורת. בתחום הרפואה – תיכון זה יאפשר לתלמידים המעוניינים בכך להתחיל את המסלול לתחום הרפואה בגיל צעיר. כבר משכבת ז' יתקיימו בבית הספר שיעורים תוספתיים הקשורים לביו רפואה ובחטיבה העליונה עתידה להפתח מגמת הביו-רפואה. מגמה זו יכולה להוות הכשרה ראשונית  ולעורר השראה ומוטיבציה להמשך לימודי רפואת חירום בתואר ראשון, לימודי  רפואה, לימודי פרמדיק, מדעים ומחקר. כמו כן, מגמה זו תלווה ע"י בית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד ע"ש סמסון ובשיתוף גופים עסקיים בתחום המחקר והביו -רפואה.

בתחום החינוך הגופני - בית הספר יטמיע את הנושא כבר בחטיבת הביניים עם טעימות מצוינות, כיתות ספורט רב ענפי, רצועות בתחומים השונים של בריאות הגוף בהן תלמידים יוכלו לבחור ולהחליף בכל סמסטר. בהמשך עתידה להפתח מגמת חינוך גופני שמטרתה לעצב, לפתח ולטפח אצל התלמיד דפוסי אורח חיים בריא וספורטיבי. מגמת  החינוך הגופני  תלווה ע"י מוסד אקדמאי מוכר לחינוך גופני.

בתחום תקשורת ניו מדיה ופרסום - תכניות הלימודים מציעות התבוננות מקורית, חווייתית וביקורתית על המידע המתפרסם באמצעי התקשורת השונים וברשתות החברתיות. תוכניות הלימוד במגמה מחברות בין סוגה תקשורתית לבין מדיום טכנולוגי. ההתמחויות השונות(הפקות בתקשורת אלקטרונית, עיתונאות ניו מדיה, פרסום ויחסי ציבור במדיה, רדיו) והמקצוע המוביל יגובשו בהמשך. המגמה תלווה ע"י גוף תקשורת מסחרי.