מועצה מקומית גדרה

חזרה בטוחה לביה"ס

27/10/2020
חזרה בטוחה לביה"ס

ראש המועצה יואל גמליאל מוביל חזרה בטוחה ללימודים: 

מתחם דרייב אין יפתח בבית ספר רימונים, הבדיקות יתקיימו ללא הפניה

לאור הצלחת מערך הבדיקות במועצה שהוקם לקראת חזרת הגנים - יגיעו נציגי פיקוד העורף למתחם על מנת להתרשם וללמוד

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני קורא לצוותי החינוך והמנהלה, לתלמידות ולתלמידים להגיע ולהיבדק. רק יחד נוכל לעבור את זה"

במועצה המקומית גדרה פועלים להמשך שמירה על  גדרה ירוקה ולאחר מאמצים הצליח ראש המועצה יואל גמליאל להביא מבעוד מועד בדיקות קורונה לתושבים על מנת להבטיח חזרה בטוחה ללימודים שככל הנראה יחזרו ביום ראשון הקרוב.

מתחם הדרייב אין יפעל מחר (רביעי) בין השעות 14:00 ל-20:00 בשיתוף מד"א בבית הספר רימונים. הבדיקות יערכו בארבעה מסלולים והן פתוחות לכלל האוכלוסייה ללא צורך בהפניה. 

במועצה הדגישו כי לאור החשיבות העליונה של קטיעת שרשראות ההדבקה בטרם החזרה למוסדות החינוך על פי מתווה משרד הבריאות והחינוך ביום ראשון הקרוב, פעלה המועצה לקיום יום הבדיקות בסמוך לפתיחת מערכות החינוך על מנת לוודא שהתלמידים ועובדי ההוראה הינם שליליים לנגיף הקורונה ועל מנת למנוע מצב שבו כיתות שלמות נסגרות בשל חולה מאומת. קיום הבדיקות ביום רביעי יאפשר די זמן על מנת לאתר ולבודד את הנבדקים שימצאו חיוביים לפני החזרה ללימודים. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "לכל אורך המשבר יזמנו צעדים על מנת לשמור על בריאות קהילת גדרה. גם בימים אלה, לאחר שהוגדרנו כיישוב ירוק, אנו עושים מאמצים לשמור על גדרה ירוקה ובטוחה. לאור הצפי לחזרה ללימודים בשבוע הקרוב, נערכנו מבעוד מועד לפתוח מתחם בדיקות הפתוח לכלל תושבי גדרה. אני קורא לצוותי החינוך והמנהלה, לתלמידות ולתלמידים להגיע ולהיבדק. רק יחד נוכל לעבור את זה. תודה לכל השותפים להקמת המתחם – לפיקוד העורף, למד"א, לצוות המועצה ומרכז אופק"

זהו מתחם הדרייב אין השני שמפעילה המועצה לאחר שיום הבדיקות הקודם לקראת חזרת הגנים נחל הצלחה רבה כאשר מעל 400 תושבים נבדקו מתוכם נמצאה חולה מאומתת אחת בלבד. המועצה פעלה בזריזות על מנת לאתר את המגעים ולבודד את החולה.

בעקבות הסדר המופתי בו התנהל מתחם הדרייב אין שהוקם בתוך יממה בלבד בחרה מפקדת אלון בפיקוד העורף בגדרה כמקרה בוחן מוצלח להתנהלות מיטבית בביצוע בדיקות קורונה. במהלך הבדיקות מחר יגיעו נציגי פיקוד העורף כדי ללמוד על התנהלות המועצה המקומית גדרה בקיום יום הבדיקות. הנציגים יתצפתו על הנעשה ויקבלו סקירה מאנשי המועצה על אופן הפעלת המתחם בצורה חלקה ללא תורים והמתנה מרגע הגעת הרכב למתחם ועד יציאתו כדי לשכפל את ההצלחה לישובים נוספים.