מועצה מקומית גדרה

הישג אדיר לחינוך בגדרה

22/10/2020
הישג אדיר לחינוך בגדרה
גאווה לגדרה: 97% זכאות לבגרות לשנת תש"פ

על פי תוצאות בגרויות מועדי קיץ תש"פ, 97% - הרוב המוחלט של תלמידי התיכונים בגדרה, זכאים לתעודת בגרות מלאה

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "ברכות לתלמידות ולתלמידי התיכונים, מקור הגאווה שלנו לערכים ולמצוינות." 

גדרה מובילה בחינוך: ממוצע הזכאות לבגרות בקרב תלמידי התיכונים בגדרה, דרכא בגין, דרכא רמון ודרכא נתיבי נועם למועדי קיץ בשנת הלימודים תש"פ עומד על 97%. בתיכון "דרכא" נתיבי נועם הזכאות לבגרות עומד על 100%, בתיכון "דרכא" ע"ש מנחם בגין אחוז הזכאות לבגרות עומד על 97% בדומה לתיכון "דרכא" ע"ש אילן ואסף רמון שאחוזי הזכאות בו עומדים גם הם על 97%.

לדברי מנהלת תיכון דרכא בגין, רוחלה טל, הישגים משמעותיים אלה הם תוצאה של שיתוף פעולה מלא של צוות ביה"ס המחויב, המיומן והמסור עם תלמידי ביה"ס והוריהם: "תודה לשותפותיי בהנהלת ביה"ס, אתי חדד - מנהלת החטיבה העליונה ולילך אחרק - מנהלת חטיבת הביניים על הליכה יחד כל הדרך לעבר המצוינות".

מנהל תיכון דרכא נתיבי נועם, שמואל כורש, מסר: "ההישג המרשים של 100% זכאות לבגרות בבית הספר זו השנה הרביעית ברציפות, מצביע על מקצועיות צוות החינוך המסור באופן יוצא דופן. אנו נמשיך לפעול למען הצלחתם של תלמידינו ולמען עתידם. למרות החששות הגדולים שהיו עקב הקורונה, לא ירדנו בהישגים ושמרנו על הרף הגבוה".

מנהלת דרכא ע"ש אילן ואסף רמון, רונית מור, מסרה: "אנו גאים מאד בתלמידינו. ההישג המרשים הוא תוצר של עבודה מרובה, מאומצת ובלתי מתפשרת הנעשית באהבה ובאמונה גדולה ביכולת של כל אחת ואחת מהתלמידים והתלמידות שלנו להצליח. הסוד טמון בצוות מקצועי, רתום ומסור ושיתופי פעולה עם קהילת רמון כולה, 'דרכא' והמועצה המקומית".


יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: " ברכות לתלמידות ולתלמידי התיכונים, מקור הגאווה שלנו לערכים ולמצוינות. זהו הישג משמעותי לגדרה המעיד על השקעה בחינוך לאורך כל שלבי החיים בשיתוף ההורים, צוותי החינוך והצוותים המקצועיים. תודה למנהלת אגף החינוך וצוותה, למנהלות ולמנהלי בתי הספר, לצוותי ההוראה והחינוך החל מהגיל הרך, לרשת דרכא, למשרד החינוך, להסתדרות המורים וכמובן, להורים, על כך שהם שותפים שלנו לדרך שדוגלת בעשייה חינוכית שאינה מוותרת על אף ילד. המפתח להובלה באיכות חיים כפי שאנו מחויבים לקיים בגדרה, עובר בראש ובראשונה בחינוך ולפיכך אני משקיע רבות לטיפוח ולקידום החינוך לאורך כל שלבי החיים, מהגיל הרך ועד הבגרות ובמגוון אפשרויות לטובת עתיד ילדינו."

ענת קוך, מנהלת אגף החינוך במועצה המקומית גדרה: "הישג מרשים מאד ומכובד המביא גאווה גדולה עבורנו באגף החינוך. אשרינו שאלה הצוותים החינוכיים שלנו שעובדים במסירות רבה עם התלמידים. לא מובן מאליו בשום שנה להגיע להישגים כאלה ובטח בתקופה כמו זו עם למידה מרחוק וכל האתגרים הנלווים. אני גאה בתלמידים ובהורים שנותנים את הגיבוי ובמנהלים המובילים את בתי הספר להצלחות ומוכיחים את מנהיגותם האיכותית בכל שנה מחדש. אני רוצה להודות לראש המועצה יואל גמליאל, לרשת 'דרכא', לדליה ישעיה והרב תומר גרוסמן, מפקחי בתי הספר על שיתוף פעולה ועבודה משותפת שמובילה להצלחות".