מועצה מקומית גדרה

גדרה מקדמת חיבור דיגיטלי

13/10/2020
גדרה מקדמת חיבור דיגיטלי
גדרה מקדמת חיבור דיגיטלי 

המועצה המקומית גדרה פתחה קבוצת ווטסאפ ייעודית באמצעותה תושבי המושבה המבוגרים יכולים לשאול שאלות ולהתייעץ עם בני נוער בנוגע להתמצאות ושימוש באפליקציות שונות 

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: " מדובר במיזם מחמם את הלב שמספק שירות חשוב ומעיד על כל מה שיפה בקהילה שלנו באמצעות חיבור בין דורי למען הצלחה משותפת. " 

המועצה המקומית גדרה מקדמת את מיזם "חיבור דיגיטלי": מחלקת גיל הזהב במועצה פתחה קבוצת ווטסאפ ייעודית תחת השם "חיבור דיגיטלי" בה חברים תושבים מבוגרים בני 50 ומעלה ובני נוער תושבי גדרה. במסגרת מיזם זה, ניתנת למבוגרים המעוניינים להרחיב את המידע לגבי המרחב האינטרנטי והדיגיטלי פלטפורמה המאפשרת שיח עם בני הדור הצעיר. בעקבות משבר הקורונה, המצריך שמירה על ריחוק חברתי, השימוש במרחב הדיגיטלי הכולל, בין היתר, שימוש באפליקציות למפגשים כגון "זום", "טימס" ועוד הפך להיות תדיר ומשמעותי. בני הנוער, חלקם תלמידי קורס "אופק-טק" של מרכז "אופק" לצד בני נוער מתנדבים בגדרה, חוזרים אל התושבים שפנו עם שאלות להדרכה טלפונית צמודה. 

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: "בימים אלה, המרחב הדיגיטלי האמצעי המרכזי המאפשר לנו שיח משותף הן עם בני המשפחה המורחבת והן במסגרת העבודה ופורומים נוספים. מדובר במיזם מחמם את הלב שמספק שירות חשוב ומעיד על כל מה שיפה בקהילה שלנו באמצעות חיבור בין דורי למען הצלחה משותפת. תודה למנהלת מחלקת גיל הזהב יסמין קירשן, לבני הנוער המתנדבים והשותפים לפעילות מבורכת זו ולכל העוסקים במלאכה".  

לינק לקבוצה באמצעותו בני נוער יכולים להצטרף ולקחת חלק: