מועצה מקומית גדרה

סדרת הרצאות ב-Zoom

11/05/2020
סדרת הרצאות ב-Zoom

במיוחד לתושבי גדרה: סדרת הרצאות ב-Zoom עם כלים מעשיים להסתגלות לשגרה בצל הקורונה


מרכז אופק מחדש את פעילותו בימים אלה בהתאמה להנחיות והמגבלות ומציע לתושבי גדרה את ״זום IN״, סדרת הרצאות מעניינות ומעשיות להן ניתן להאזין באמצעות אפליקציית Zoom. את ההרצאות יעבירו מיטב מומחי מכון ״יוספטל״. משך כל הרצאה כ-60 דקות ויש להירשם להשתתפות בכל הרצאה באתר מרכז אופק עד שעה 12:00 ביום ההרצאה.

ביום חמישי 7.5 ב-20:00 תתקיים הרצאה של מדריכת ההורים אורלי כהן על האקלים המשפחתי המשתנה עם עצות כיצד להתנהל יחד לאור השהייה המשותפת והממושכת. ביום ראשון 10.5 ב-20:00 תעביר ענבל חאיק, מפתחת ומטמיעת טכנולוגיות, הרצאה אודות ניהול שיחות באפליקציית Zoom. ביום שלישי 12.5 בשעה 20:00 הפסיכולוגית דינה אלישיב תסביר על התמודדות והתנהלות במצבי אי ודאות ולחץ. ביום רביעי 13.5 ב-20:00 הכלכלן הבכיר משה כהן ירצה אודות התנהלות כלכלית נבונה לאור מצוקה כלכלית. ביום חמישי 14.5 ב-20:00 תתקיים הרצאתו של מאמן הקריירה עידו כת על שינוי קריירה וחזרה לעבודה.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: ״התקופה האחרונה והתקופה שאנו ניצבים בפתחה מעמידות בפנינו אתגרים בכל תחומי החיים. דברים שנראו לנו מובנים מאליהם משתנים לנגד עינינו ומייצרים תחושות של חוסר ודאות. אנו במועצה המקומית רואים חובה עבור עצמנו להעמיד לרשות תושבי גדרה את המידע והכלים בצורה הנגישה ביותר. תודה לצוות מרכז אופק על סדרת ההרצאות המעשירה והחשובה בעת הזאת״.