מועצה מקומית גדרה

נשות גדרה ללימודי האקדמיה

13/02/2020
נשות גדרה ללימודי האקדמיה
נשות גדרה ללימודי האקדמיה 

גדרה מצטרפת למיזם של המכללה האקדמית אחווה "הזמנות שניה", שמטרתו לעודד נשים מעל לגיל 30 להצטרף ללימודים לתואר ראשון רב תחומי המותאמים לשגרת היום העמוסה בעבודה ובחיי המשפחה. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "מברך על מיזם חשוב ומשמעותי זה"

המועצה המקומית גדרה החלה בשיתוף פעולה עם המכללה האקדמית אחווה לטובת גיבוש קבוצת  לימודי תואר ראשון רב תחומי לנשים בגילאי 30 ומעלה. מדובר בתכנית המתקיימת במערכת המותאמת לאנשים עובדים ובעלי משפחות. מיזם זה מתקיים במכללה מול ערי הסביבה וכעת, לראשונה, הבשילה העת להצטרפותה של המושבה גדרה. השבוע הועלה לראשונה הפרסום באתר המועצה ובפייסבוק וכבר נרשמה היענות רבה.

"מדובר בתכנית בשם "הזדמנות שניה" המאפשרת לימודים עבור נשים מעל גיל 30 בסיוע מפעל הפיס ומותנה אך ורק במכינה. בתחילת חודש מאי יתקיים כנס חשיפה בגדרה בהשתתפות נציגי המכללה שיספרו בהרחבה על המכינה לכל הנרשמות  ועל מסלול הלימודים שיפתחו באוקטובר 2020". כך ציינה חברת המועצה, ענת טל, ממונה על תיק מעמד האישה המקדמת את הנושא בחודשים האחרונים ועוד הוסיפה "הפרויקט הזה מרגש אותי במיוחד כי הוא משנה חיים הן ברמת יכולת הקידום והפרנסה והן מבחינת דימוי עצמי. אני מודה לראש המועצה, יואל גמליאל על הליווי והתמיכה לאורך כל הדרך. עוד אני מודה לד"ר גזית שרעבי, תושבת גדרה, שמכהנת כראש היחידה ללימודי אנגלית במכללה״.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "אני מברך על מיזם חשוב ומשמעותי זה. גדרה מובילה באיכות חיים, בחינוך וכעת גם בשילוב נשים באקדמיה ומאחל להן בהצלחה. תודה לחברת המועצה הממונה על תיק מעמד האישה, ענת טל, על קידום הנושא".

 הרישום דרך אתר המועצה המקומית גדרה www.gedera.muni.il- בעמוד הבית.

היכנסו לקישור "הזדמנות שניה", שם ניתן למלא טופס מקוון ולהירשם. הרישום הינו לצורך בחינת היתכנות לפתיחת קבוצה