מועצה מקומית גדרה

נגיד רוטרי ישראל ביקר בגדרה

28/11/2019
נגיד רוטרי ישראל ביקר בגדרה
נגיד רוטרי ישראל ביקר בגדרה

מועדון רוטרי גדרה אירח השבוע את נגיד רוטרי ישראל, מר מתי הראל. במהלך הביקור הוצגה הפעילות הענפה של המועדון במעמד ראש המועצה, יואל גמליאל. "ביקור הנגיד של רוטרי ישראל היה מוצלח והצגת הפעילות הוכיחה עד כמה איכות החיים שלנו במושבה שזור בפעילותם הברוכה של מתנדבי המועדון"


השבוע התקיים במועדון רוטרי גדרה ביקור נגיד רוטרי ישראל, מר מתי הראל ורעייתו אירית. באירוע השתתפו גם מזכיר האזור יונה מזור ועוזר נגיד לאשכול עוזי ערן. אורח הכבוד היה ראש המועצה המקומית גדרה, מר יואל גמליאל, אשר בירך את מועדון גדרה על כל הפעילות המועדון גדרה לטובת הקהילה. עוד השתתף במפגש מנכ"ל המועצה, ליאור מדהלה אשר נתן סקירה  כללי על הנעשה בגדרה ועל התכניות לעתיד.

הביקור  החל בגן הפסלים של האומן והפסל יומה שגב, אשר חברי המועדון תומכים בו ומסייעים בתחזוקת הגן בעזרתם של תלמידי ביה"ס שעושים ופועלים במסגרת מחויבות אישית. יומה הוא חבר כבוד במועדון ודמות מאוד מוכרת בישוב, אשר גם נבחר כיקיר הישוב על מפעל חייו.

ישיבת ההנהלה התקיימה בביתה של הנשיאה מזל כהן, במסגרתה הציגו החברים את הפעילות הנרחבת של המועדון והפעילות הקהילתית ושיתופי פעולה בינ"ל. לאחר מכן התקיים מפגש חגיגי בספריה עם חברי המועדון ואורחים, אשר נפתח בקטעי שירה של התלמידים ממגמת מוסיקה  ביה"ס "דרכא רמון".

במעמד זה, העניקה הנשיאה מזל כהן את מגן יקירת המועדון למנהלת הספרייה, הגב' ליאת חתוכה על קיומה של פעילות מגוונת לכל הקהילה, על פעילות לגיל הרך ומגוון הרצאות המוסיפות נדבך נוסף לפעילות תרבותית חינוכית במושבה.

כמיטב המסורת מדי שנה, גם הפעם בעת ביקור הנגיד, העניק לו האומן- פסל יומה שגב שי מפרי יצירתו לנגיד. בטקס הוענקו עיטורי פול האריס לחברים נ"ל עמנואל בר, נ"ל מיכל אלבלינג ולנ"ל אברהם שי (שיו). הנגיד וצוותו הודו לנשיאת המועדון מזל כהן על האירוח והביקור המוצלח וציינו לשבח את הפעילות הענפה של המועדון.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל מליאל: "אני מברך את מועדון רוטרי גדרה על תרומתו לקהילה המשפחתית שלנו בגדרה. ביקור הנגיד של רוטרי ישראל היה מוצלח והצגת הפעילות הוכיח עד כמה איכות החיים שלנו במושבה שזור בפעילותם הברוכה של מתנדבי המועדון".