מועצה מקומית גדרה

תודה ללוחמי "כיפת ברזל"

25/11/2019
תודה ללוחמי "כיפת ברזל"
גדרה מודה ללוחמי "כיפת ברזל"

מצדיעים לחיילי סוללת "כיפת ברזל": האגודה יחד למען החייל בשיתוף קהילת גדרה והנהגת ההורים המרכזית תרמו ציוד רב לחיילים שיירטו בשבוע שעבר את הטילים שנורו לעבר המושבה. בין התרומות: שבעה מקלטי טלוויזיה, ארגזים גדולים של מממתקים, חטיפים, עוגות ועוגיות, שתייה ומוצרי היגיינה

בשבוע שעבר התקיים מבצע חגורה שחורה של צה"ל בעזה, במסגרתו חוסלו בכיר בארגון הטרור "הג'יהאד האסלאמי" ועוד 25 מחבלים. בשל החיסול, נורו טילים ליישובי עוטף עזה, שדרות, אשקלון ואף לראשון לציון ואזור המושבה גדרה. מערכות כיפת ברזל הפרוסות במרחב יירטו בהצלחה את רוב הטילים והצילו חיי אדם.

לאחר שהושגה רגיעה, הוזמנו לוחמי "כיפת ברזל בזלת" בסוף השבוע האחרון למשרדי האגודה בגדרה וזכו לחיבוק ואהבה גדולה מקהילת גדרה על יירוט הרקטות המוצלח שנורו לעבר המושבה והסביבה.

הכל החל ביוזמתו של יו"ר האגודה יגאל גלסנר ומתנדבי האגודה ובשיתוף עמי שנקי, חבר בהנהגת הורים מרכזית, שהחליטו "לצ'פר" את לוחמי "כיפת ברזל" ולהודות להם. בעזרתה של קהילת גדרה, בהם תושבים ותלמידים, הוחלט על מבצע תרומות נרחב לטובת החיילים וההיענות היתה רבה. הציורים והברכות שנשלחו לחיילים וביטאו את ההערכה הרבה על פועלם.

באחד המכתבים נכתב למשל: "ללוחמי כיפת ברזל הנהדרים, אנו מודים לכם על זה שאתם שומרים עלנו יום ולילה, תמשיכו לשמור עלינו ". חיילי אחת מהסוללות "בזלת" הצטלמו באתר עם חלק מהמכתבים והציורים ואמר: "שימחתם אותנו, הבאתם לנו המון מוצרי מזון טעימים שאותם חילקנו לכל חיילי הסוללות באזורכם".

בנוסף לברכות, נאסף ציוד רב לחיילים, למשל שבעה מקלטי טלוויזיה, ארגזים גדולים של מממתקים, חטיפים, עוגות ועוגיות, שתייה ומוצרי היגיינה. משאית צה"לית הגיעה ביום שישי האחרון והעמיסה את התרומה הנכבדה. במוצאי שבת המשאית חזרה ולקחה עמה את יתר הציוד שנתרם לחיילים.

מהאגודה יחד למען החייל נמסר :" אנו רוצים להודות לתושבי גדרה ליו"ר הנהגת הורים מרכזית , ילדי בתי ספר הנהדרים שנרתמו לאיסוף התרומות ולמתנדבי האגודה שפירקו ומיינו את המוצרים הרבים יישר כוח לכלכם".

יואל גמליאל בירך את התושבים והחיילים ואמר: "משפחת גדרה מוכיחה שוב את אחדותה, החמימות שלה ואת הכרת הטוב לחיילינו היקרים. ישר כוח".