מועצה מקומית גדרה

הספורטק החדש נפתח

25/07/2019
הספורטק החדש נפתח

יש סיבה לקום מהכורסא: הספורטק החדש נפתח השבוע בגדרה. הפתיחה הרשמית תתקיים ב-12.8

המועצה המקומית גדרה פתחה השבוע את הספורטק החדש לרווחתם ולהנאתם של התושבים. ראש המועצה יואל גמליאל: "איכות חיים במושבה מתחילה בעידוד לאורח חיים בריא. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות". אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים בחודש אוגוסט

בשורה טובה לתושבי גדרה והסביבה: הספורטק החדש נפתח היום (רביעי) לרווחתם של התושבים. שטחו של הספורטק, אשר ממוקם במזרח גדרה ומשתרע על פני כ-20 דונם, כולל מגרשי כדורסל וכדורגל, כדור יד, פארק אומגות, שבילי אופניים, מתקני ספורט וכושר, מתחמי משחקים לילדים, מתקני כושר ומדשאות. הספורטק החדש נבנה תוך מחשבה רבה כך שישמש את התושבים גם בימי החורף ולכן חלק גדול ממנו מקורה. הספורטק מרושת במצלמות אבטחה הפועלות 24 שעות ביממה. החניון לספורטק נמצא ברחוב הארז מול ביה"ס גוונים. שעות הפעילות בספורטק: 7:00 בבוקר עד 23:00 בלילה, כולל שישי ושבת.

ראש המועצה המקומית גדרה, מר יואל גמליאל אמר השבוע: "איכות חיים במושבה מתחילה בעידוד לאורח חיים בריא. אני מברך על פתיחתו של הספורטק החדש, אשר יתן מענה הולם לתושבים, לנוער ולילדים ויעודד פעילות ספורטיבית. אני מזמין את כולם, הורים וילדים, לפתיחה החגיגית שתתקיים בחודש אוגוסט".

אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים בתאריך 12.8.19 ויחד עם תושבי גדרה יגיעו לשמוח גם הזמרת עדן בן זקן, כוכבת הנוער אנה זק, "רוני ומפרץ ההרפתקאות" ועוד הפתעות.

על מנת לשמור על המתקנים לאורך זמן, יש מספר הנחיות למבקרים בספורטק: לשמור על שלמות הצמחים והמתקנים, חל איסור לשחק בכדור על המדשאות והשימוש במתקנים לילדים מתחת לגיל 4 מחייב בליווי מבוגר. בנוסף, יש לשמור על השקט בין השעות 16:00-14:00 ולאחר השעה.20:00 .הכניסה לשטח הגן לרכב מנועי אסורה וגם אסורה הבערת אש ומנגל.

לכל מפגע או תקלה אנא דווחו למוקד 106 בטלפון 1-800-200-583 

לפרטים נוספים