מועצה מקומית גדרה

חינוך למצוינות

16/07/2019
חינוך למצוינות
איכות חיים מתחילה בחינוך למצוינות

אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בגדרה הוא מהגבוהים בישראל ועומד על 95.8%. ראש המועצה יואל גמליאל: "ברכות לתלמידים ולבוגרים על הישג משמעותי זה, גאווה גדולה לכולנו לראות את הצלחת ילדינו שנה אחר שנה".

אחוז הזכאות לבגרות בשנת הלימודים תשע"ח בקרב תלמידי גדרה הוא מהגבוהים בארץ ועומד על 95.8 אחוז. יצוין כי ממוצע הזכאות לבגרות הארצי עומד על 69.9 אחוז בלבד.

כך עולה מנתוני משרד החינוך שפורסמו השבוע. בגדרה אחוז המצטיינים בבגרות עומד על 16.6 אחוז. אחוז הזכאים לתעודת בגרות הכוללת חמש יחידות אנגלית עומד על 56.8 אחוז לעומת 51.6 אחוז בשנת הלימודים תשע"ו.

עוד עולה מהנתונים כי אחוז הזכאים לתעודת בגרות עם חמש יחידות במתמטיקה בגדרה עומד על 24.3 אחוז לעומת 21.1 אחוז בתשע"ו. עלות ממוצעת לתלמיד בחטיבה העליונה בגדרה עומד על 28.5 אלף שקלים.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, התייחס לנתונים המרשימים ואמר השבוע:
"ברכות לתלמידים ולבוגרים על הישג משמעותי זה, גאווה גדולה לכולנו לראות את הצלחת ילדינו שנה אחר שנה. תודה לצוות החינוכי המסור שמשקיע בילדינו לאורך כל השנה - למנהלת אגף החינוך ענת קוך, למנכ"ל רשת דרכא ד"ר גיל פרג, לדליה כהן ולצוות הרשת, לסגן יו״ר מזכ״לית הסתדרות המורים גבי שמעון, למנהלות התיכונים רוחלה טל, אורית שלו וחנה כהן, למנהלי בתי הספר היסודיים, לצוותי בתי הספר, לצוותי גני הילדים, למרכז אופק, להורים השותפים לתהליכים וכמובן לילדינו, מקור הגאווה שלנו לערכים ולמצוינות".  גמליאל אמר עוד כי "אמשיך לפעול ולהביא תקציבים להמשך חינוך ערכי ומיטבי לכל ילד וילדה החל מהגיל הרך ועד הבגרות".