מועצה מקומית גדרה

יש מה ללמוד מהם

23/05/2019
יש מה ללמוד מהם

יש מה ללמוד מהם 

מרגש: ביה"ס פינס קיים יריד התרמה למען עמותת "חיים" והצליח לגייס כ - 30 אלף שקלים בתוך ארבע שעות בלבד

בשבוע הקודם נערך בביה"ס "פינס" אירוע התרמה למען עמותת "חיים". המוצרים הנמכרים נתרמו כולם על-ידי התלמידים וההורים שגם גייסו חברות מסחריות וחנויות לטובת ילדים חולי סרטן וכל ההכנסות יועברו לעמותה

בשבוע הקודם התקיים בבית הספר "פינס" פרויקט מיוחד למען עמותת "חיים", הפועלת בישראל מאז שנת 1984, ומטפלת בילדים חולי סרטן במחלקות ההמטו-אונקולוגיות ברחבי הארץ. העמותה פועלת למען קידום ושיפור איכות הטיפול הרפואי לצד שיפור מתמיד באיכות חייהם של הילדים החולים במחלת הסרטן ומגשימה משאלות לילדים החולים במחלה. מטרתה ליצור חוויה בלתי נשכחת לילד החולה, המעשירה את חיי הילד ומשפחתו בתקווה ובכוח להתמודד עם קשיי המחלה.

ביריד שנערך ברחבת בית הספר נמכרו פריטים שנתרמו על-ידי התלמידים, ההורים וצוות בית הספר וכן הוצגו מוצרים שתרמו חברות וחנויות מתחום הקולינריה, הקוסמטיקה, מוצרי טיפוח, חנויות אופטיקה ועוד. כל ההכנסות מן המכירה מועברים כתרומה לעמותת "חיים".

גלית אקריש מנהלת ביה"ס פינס שהגתה את הרעיון ציינה כי "מדובר במיזם שמלמד את התלמידים נתינה, שותפות, שייכות ותרומה לקהילה. בשם הנהלת ביה"ס פינס אני מודה לכל קהילת גדרה על תרומתם, זוהי גאווה יישובית ויותר מכך, דוגמא אישית". כל הכיתות היו שותפות להכנת פריטים למכירה ולגיוס תורמים. מיטל קדוש תושבת המועצה נרתמה לטובת גיוס תורמים לאירוע ויחד בשיתוף פעולה של הצוות החינוכי, תלמידים הורים וכל קהילת גדרה, בזכותם הצליחו לאסוף כ 30 אלף ₪ בתוך שעות ספורות.

כל תלמידי ביה"ס היו שותפים לאירוע, מכרו בדוכנים ועמלו על הכנת המוצרים. ראש המועצה יואל גמליאל השתתף ביריד ורכש אף הוא מוצרים בדוכנים, עודד את התלמידים ובירך אותם על היוזמה המרגשת. האירוע התקיים מ - 16:30 עד 19:00 והיה פתוח לכל קהילת גדרה שהצביעה ברגליה ובאה בהמוניה. תודה גדולה לכל התורמים שהגיע, התנדבו ותרמו ביד נדיבה ובלב רחב!