מועצה מקומית גדרה

יום התרמה יישובי

14/03/2019
יום התרמה יישובי
יום התרמה יישובי למען חיילי גדרה 
בשיתוף המועצה המקומית גדרה, מרכז אופק ופעילי תנועות הנוער מד"צים, אחריי, מכבי צעיר והצופים

בשבוע הקודם נערך יום התרמה יישובי למען חיילי גדרה, מטרתו של יום ההתרמה היא לסייע לחיילי גדרה ובמיוחד לחיילים נזקקים ולחיילים בודדים בגדרה להם האגודה למען החייל גדרה מסייעת הן באמצעות חבילות ותלושים לקראת חג הפסח וראש השנה, והן באמצעות פעילות התרמה המאושרת על ידי אכ"א בצה"ל .

יום ההתרמה נערך ביום סגריר אך חניכי תנועות הנוער קיימו כהלכה את משימתם בהדרכתם של מיטל עקיבא, רכזת מנהיגות יישובית במרכז אופק, ברק הורביץ ממרכז 'אחרי', יובל ליפשיץ, רכזת מכבי הצעיר ואביה קונה מרכזת שבט הצופים. כל זאת בניצוחם של לחגית אמסלם – מנהלת אגף ילדים, נוער וקהילה ושמוליק אליה –מרכז נוער יישובי, תודה לכל צוות הנוער, לחניכי התנועות ולמדריכים שלהם ועליהם גאוותנו.

מהאגודה למען החייל גדרה נמסר: "אנו עושים כל שביכולתנו לסייע לחיילים באמצעות תרומות שאנחנו מגייסים מהתושבים ופונים אליכם, תושבים יקרים ובעלי העסקים לפתוח את ליבכם למען מטרה חשובה זו. כל סיוע מכם יאפשר לנו למלא את הצרכים של  החיילים הנזקקים והחיילים הבודדים ולסייע להם התמודד עם האתגרים העומדים בפניהם"

ראש המועצה יואל גמליאל: "תודות לכל המסייעים למטרה חשובה זו ובראשם לאגודה למען החייל, יחד למען החייל, לצוות מחלקת הנוער, למדריכים ולחניכי תנועות הנוער במושבה. אין ספק שמדובר בעשייה התורמת לחיילינו אך גם לערכים של ערבות הדדית ודאגה לאחר. ישר כח"