מועצה מקומית גדרה

מתכונת מורחבת

20/02/2019
מתכונת מורחבת

מתכונת מורחבת של קו אוטובוס מגדרה לרכבת יבנה


קו 30 שנכנס לאחרונה נותן מענה לרכבת יבנה ויחליף את שירות השאטלים החל מה- 1.4.19


בשנים האחרונות פועל בגדרה קו אוטובוס במתכונת של שאטלים לרכבת יבנה. בהוראה של משרד התחבורה, הוחלט בשנה שעברה על הפסקת שירות השאטלים בגדרה. כחלק מכך, הופסק התקצוב לשאטלים ומאז מתוקצב על ידי המועצה המקומית גדרה. 

לאחר מאמצים ומאבקים רבים מצד ראש המועצה, יואל גמליאל יחד עם הנהלת המועצה הוחלט בסופו של דבר על בחינה של הדברים מצד משרד התחבורה ומציאת פתרון הולם עבור תושבי היישוב כך שלא יפגעו. משרד התחבורה אשר שקל ובדק את בקשת ראש המועצה אישר הכנסת קו אוטובוס נוסף לגדרה שיתן מענה לתחנת הרכבת ביבנה, קו זה, קו 30,  פועל כבר מספר חודשים בגדרה. תוספת זו הינה משמעותית מאוד ונותנת מענה לתושבים המבקשים להגיע אל תחנת הרכבת ביבנה ובכך מקביל לקו שירות השאטלים לרכבת. 

השירות של הקו יפעל במתכונת מורחבת יותר מזה של השאטל, 12 נסיעות אל יבנה ו- 11 נסיעות חזרה מהרכבת למושבה. מדובר בפי שתיים מהשירות של השאטלים.

בתוך כך, המועצה המקומית גדרה תמשיך לתת מענה של שירות השאטלים עד לתאריך 1 באפריל  2019 וזאת, בכדי לתת לתושבים את האפשרות להתרגל לקו החדש.

ראש המועצה המקומית גדרה: "אמשיך להיאבק על שיפור התחבורה במושבה, על הוספת קווים ופיתוח נתיבי תחבורה במושבה לרווחת התושבים וכל זאת, על מנת ולהקל את העומס ולאפשר נגישות מלאה ליציאה מגדרה וחזרה אליה בכל שעות היום."