מועצה מקומית גדרה

תכנית אסטרטגית לגיל הרך

08/01/2019
תכנית אסטרטגית לגיל הרך
החל גיבוש תכנית אסטרטגית לגיל הרך


מערכת החינוך בגדרה בהובלתה של הגב' ענת קוך מקדמת בימים אלו בשיתוף עם מחלקת הגיל הרך במרכז אופק פורום חינוכי אשר תכליתו גיבוש תכנית אסטרטגית לגיל הרך ויעסוק בין היתר במיפוי צרכים עתידיים וקיימים, תכנית תקציבית וגיוס משאבים נוספים שיתנו מענה מיטבי לגיל הרך.

פרוייקט זה, אשר קורם עור וגידים בימים אלה ביישוב, היה חזונה של שפרה מזרחי ז״ל אשר הקימה את מחלקת הגיל הרך בגדרה והייתה לדוגמא עבור משפחות רבות ביישוב בשל כך שידעה לשלב בין אהבה לילדים וחינוך וביישום התוכניות בפועל. 

פורום חינוכי זה הינו בהובלת איתן מזרחי, בעלה של שפרה מזרחי ז"ל, אגף החינוך והמחלקה לגיל הרך, מרכז אופק והמחלקה לגיל הרך, המחלקה לשירותים חברתיים ושירות הפסיכולוגי החינוכי.


ענת קוך, מנהלת אגף החינוך: " הגיל הרך הוא השער לחינוך. בתפיסתנו החינוכית ההשקעה בגיל הרך היא המשמעותית ביותר להמשך יציבות וחינוך מיטבי בעתיד. ההשקעה בגיל הרך היא ״הנחת האבנים הגדולות״ המשמעותיות, הן היסוד שעליו ישען החינוך.שיתוף הפעולה של כל הגורמים הוא שיניע ויוביל להצלחה בהקמת המרכז הן הפיזי והעיקר התכני.הנני מאמינה כי המרכז לגיל הרך ע״ש שפרה מזרחי יסמל את מחוייבותנו כישוב למען החינוך!"


ליאת בן גל, מנהלת מרכז אופק: "הפורום מייצג חשיבה חינוכית הוליסטית שמיושמת בגדרה ומטרתו לפתח תכניות חדשניות לגיל הרך תוך שיתוף התושבים מתוך רצון לתת מענה נכון ואיכותי לצרכיהם."


יואל גמליאל, ראש המועצה: "אנו נרגשים שחזונה של שפרה מזרחי ז"ל שאהבתה לילדים ולטיפוחם היתה בלתי מתפשרת יוצא לדרך. תודה לכל השותפים לפורום חינוכי חשוב זה. נמשיך לפעול ולתת מענה חינוכי ולהשקיע בחינוך מיטבי וערכי החל מגיל צעיר מתוך ההבנה שזה המפתח להצלחת ילדינו בהמשך דרכם".