מועצה מקומית גדרה

כבשו את רחובות המושבה

27/12/2018
כבשו את רחובות המושבה

750 רצים כבשו את רחובות המושבה


למרות מזג האוויר: מרוץ גדרה ה-2 היה להצלחה גדולה

השנה התקיים מרוץ גדרה השני בהשתתפות של כ- 750 רצים מכל הארץ ושילב מסלול שכלל את האזורים החדשים והוותיקים של גדרה.  המשתתפים התחרו בכמה מקצים, בהתאם לרישום שנעשה מראש וזכו בפרסים של אלפי שקלים. לצד מסלולים אלו היו שני מקצים עממיים אשר הוקצו והותאמו לכל המשפחה. כל זאת כחלק מעידוד אורח חיים בריא וספורטיבי  אשר החלה המועצה המקומית גדרה בשנה שעברה להוביל במסורת של מרוץ תחרותי בגדרה. במסגרת זו משתלבת כל קהילת הספורטאים של גדרה עם רצים נוספים מכל רחבי הארץ. 

גדרה הינה מושבה המעודדת אורח חיים בריא וספורטיבי, זוכת פרס מושבה ירוקה פורצת דרך. בתוך כך, בשנים האחרונות הוטמעו מיזמים רבים העוסקים באורח חיים בריא וספורטיבי בקהילה בשילוב הקמת מבני ומתקני ספורט ומעורבות של המועצה בקהילה בכל תחומי החיים. והמירוץ אף הוא חלק מאותה תוכנית.


מסלול המרוץ החל והסתיים בגן בילו, ועבר דרך רחובות פינס, פוקס, שכביץ', שד' בן גוריון, בגין ורבין. המרוץ כלל שלושה מסלולים תחרותיים של 10, 5 ו-2 ק"מ ושני מסלולים עממיים במרחקים של  300 מטר ו- 1.2 ק"מ המתאימים לכל המשפחה. כל המסלולים הונגשו מראש לטובת אנשים עם מוגבלויות כך שגם הם יוכלו לקחת חלק במירוץ.

מירב מינסס ניצחה את המקצה לעשרה קילומטר נשים עם תוצאה של 39.23. שנייה הגיעה הילית אדלר עם זמן של 49.24,  ובמקום השלישי אורלי לבנון עם זמן 50.02. במקצה הגברים זכה צחי כהן עם זמן של 34.57 דקות, אל המקום השני הגיע אורן זיני עם תוצאה של 36.01 ולמקום השלישי הגיע אורי מנדל עם  זמן של 36.19. 
מקומות אלו זכו בפרס הראשון בשווי של 1500 ₪ ,המקומות השניים בשווי של 1000 ואילו המקום השלישי ב- 500 ₪ לכל אחד מהזוכים.

במקצה הנערות והנערים של החמישה קילומטרים, זכתה במקום הראשון שחר אתגר עם התוצאה של 19.59 ואילו בנערים הגיעמוצ'ה זמנו עם התוצאה 16.09 

לצד הארגון והאווירה הטובה והשמחה שיש בחווית ספורט גדולה זכו כל משתתפי המירוץ ליהנות ממתחם טיפולים מפנק, דוכני מכירה ופינוקים נוספים.

ראש המועצה יואל גמליאל ציין: "אני מודה לכל השותפים בהפקת המירוץ, אנו מעודדים יוזמות שונות ופועלים בשיתוף פעולה עם כל הגורמים יחד על מנת להוציאן לפועל. אני שמח ומברך על שיתוף הפעולה, היוזמה וההירתמות של התושבים. אני תקווה כי יחד נמשיך בעשייה המרובה והמבורכת הזו תוך שימת דגש על פעילויות לעידוד אורח החיים הבריא והספורטיבי במושבה."