מועצה מקומית גדרה

תיכון למדעי הבריאות והספורט

11/12/2018
תיכון למדעי הבריאות והספורט

בניית תיכון למדעי הבריאות והספורט בגדרה יצא לדרך

לאחרונה הוצא צו התחלת עבודה לבנייה ופיתוח תיכון רביעי בגדרה שיוקם במזרח גדרה, בסמוך לספורטק

גדרה מושבה מקדמת חינוך בה החינוך הוא בראש סדר העדיפויות ולפיכך, ההשקעה הן במתקני החינוך והן בתכניות חינוכיות החל מהגיל הרך ועד הבגרות הכוללים את הרצף החינוכי הפורמאלי והבלתי פורמאלי הם בהתאמה. 

אחד נושאים שהוטמעו בגדרה בהתאם לתכנית האב האסטרטגית לחינוך, הוא ייחודיות ובחירה מבוקרת של בתי הספר. בתוך כך, בגדרה שלושה תיכונים – תיכון דרכא בגין, בית ספר לאמנויות וחדשנות טכנולוגית, מדגים למערכות ייצור ממוחשבות – מוביל בחדשנות בתחומי המדע והטכנולוגיה בניהולה של רוחלה טל, תיכון דרכא רמון, בית לחקר מדעי ושיח חברתי, בניהולה של חנה כהן ותיכון דרכא נתיבי נועם ממ"ד אשר זכה להערכה ארצית על הישגים יוצאי דופן בתחום הלימודי והחברתי- ערכי שייחודיותו היא  שיוויון מגדרי במסלול שוחרים, חיל האוויר, בניהולה של אורית שליו. בימים אלה, החלה בניית תיכון נוסף, תיכון רביעי, שיבנה במזרח גדרה ומתוכנן להתמקד במדעי הבריאות והספורט. 

גדרה היא בין היישובים המובילים בארץ עם זכאות לבגרות ועם אחוזי גיוס מהגבוהים בקרב המועצות המקומיות בארץ.

ראש המועצה יואל גמליאל: "נושא החינוך נמצא תמיד אצלי בראש סדר העדיפויות וההתנהלות היא בהתאם – אנו ממשיכים ונמשיך לקדם את תחום החינוך בכל הרבדים, בתשתיות חינוכיות, בבטיחות מתקני החינוך ובתכניות מגוונות לחינוך ערכי ומתקדם שבו לא מוותרים על אף ילד מהגיל הרך ועד לבגרות.

לאחר שנים של עשייה בהם ניכרה מגמת העלייה, השנה התבשרנו על התוצאות הגבוהות  באחוזי הבגרות (96.4%) ועל אחוזי הגיוס הגבוהים שמעידים על נוער ערכי ועל שיתוף הפעולה של כל הגורמים להצלחת מערכת החינוך.

אנו ממשיכים בעשייה החינוכית וכחלק מכך, נערכים עם תכנית חינוכית הנבנית בשיתוף עם משרד החינוך וממשיכים בבניית מוסדות חינוך למתן מענה מיטבי לילדינו וכאמור, בימים אלה יוצא לעבודות התיכון הרביעי שהייחודיות שלו היא תחום הספורט ומדעי הבריאות"