מועצה מקומית גדרה

מעצימים כשרונות מקומיים:

11/10/2018
מעצימים כשרונות מקומיים:

בגדרה מעצימים כשרונות מקומיים:

גם השנה תתקיים הפקת חנוכה מקורית בגדרה בהשתתפות כשרונות מקומיים 

בחג חנוכה הקרוב יעלה במרכז "אופק" בגדרה המחזמר "תמיד אותו חלום", המבוסס על שיריו של צביקה פיק, בהשתתפות ילדי גדרה בכיתות א'-ו' שיבחרו לאחר אודישנים

האירוע, שנערך זו השנה השלישית, הינו פרי שיתוף פעולה של ביה"ס למוזיקה במרכז "אופק", אגף ילדים, נוער וקהילה ומחלקת התרבות. לאחר שבפעמים הקודמות האירועים הוקדשו לשיריו של עוזי חיטמן ואהוד מנור ז"ל, השנה, כאמור, האירוע מוקדש ל"מאסטרו", צביקה פיק. 

"תמיד אותו חלום" יעסוק כשמו בחלומות, הוא יכלול את שיריו הגדולים של צביקה פיק שיישזרו בעלילה, בין השירים: "הרקדן האוטומטי", "אהבה בסוף הקיץ", "נאסף תשרי" ("מת אב ומת אלול"),"מוסיקה (מעלה מעלה)", "מרי לו", "גבריאל", "יד ביד", "דיווה", "הלב" ("לילה סתווי"), "לפעמים חלומות מתגשמים" ועוד רבים אחרים.

את המחזמר כתב ומביים שמוליק איליה, "צביקה פיק הוא מאבני הדרך של המוזיקה הישראלית" אומר שמוליק, "אחרי שהקדשנו את המופעים הקודמים לעוזי חיטמן ואהוד מנור, עליהם השלום, החלטנו השנה להקדיש את המופע לאגדה חיה דוגמת פיק".

המשתתפים במופע הם ילדי גדרה מכיתות א'-ו' אשר ייגשו לאודישנים שיתקיימו ביום ראשון 28/10 במרכז אופק. הילדים שיתקבלו ייקחו חלק במופע ויזכו לחוויה בלתי נשכחת.

צביקה פיק, שחגג לא מכבר 69, נולד בפולין, הפריצה הגדולה אל תודעת הקהל אירעה ב-1970, כאשר נבחר לככב בתפקיד הראשי כשחקן וזמר במחזמר "שיער". אחר כך פרץ לגלי האתר עם אין ספור להיטים. פיק היה מהאמנים הישראלים הראשונים שזכו לגילויי הערצה קיצוניים בדמות מעריצות ומעריצים היסטריים. בשנות התשעים זכה לפופולאריות מחודשת כשהחל בסיבוב הופעות עם הלהקה הירושלמית "נושאי המגבעת", ונמשך בלחן שכתב לשיר "דיווה" לדנה אינטרנשיונל, עמו זכתה באירוויזיון 1998 והגיע לשיא במחזמר "מרי לו" שעלה בתיאטרון הבימה והתבסס על להיטיו הגדולים. 

חגית אמסלם, מנהלת אגף נוער וקהילה במרכז "אופק": "מדובר באירוע קהילתי שהפך לשם דבר. לפני שנתיים יצאנו לראשונה לדרך ביוזמה זו ומאז זו היסטוריה. מדובר בהפקה צבעונית ומהנה לכל המשפחה. במהלך החודש שלפני החנוכה עסוקים המשתתפים בתהליך שכולל הקלטות וחזרות, כשהדגש הוא על הפן החינוכי והחווייתי. ראוי לציון גם את השתתפות בית הספר למחול "זמן תנועה" שלוקח חלק באירוע".